Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol

by Mohda74123


Seronok pulak submit cerita kat website ni. Baru semalam aku submit satu dah nak submit satu lagi. Kalau ada yang suka, boleh email kat mohda74123@gmail.com dan aku boleh submit lagi banyak.

Cerita kedua ni betul-betul berlaku semasa aku belajar di USA, tak silap pada bulan kedua aku di sana. Aku sangat ingat sebab ni lah pengalaman pertama aku main dengan mat hitam (African-American). Nama nya Keith, dari Florida dan merupakan athlete yang kena sponsor oleh universiti. Dia bukanlah gay sebab ada girlfriend, cuma kalau dah mabuk semua benda berlubang pun dia cucuk. Dia kenal roommate aku Carlos dari gym.

Malam kami berkenalan, dia datang apartment sebab hantar roommate aku balik dari gym. Aku waktu tu tengah masak. Dia masuk apartment dan terus puji sedap bau masakan aku. Aku cakap terima kasih dan suruh dia ikut dinner sebab aku selalu masak banyak (tak habis pun aku simpan dalam tupperware). So kita orang makan lah dan roommate aku seperti kebiasaannya bukak beer. Aku pun keluarkan sisa wine aku dari fridge. Mungkin sebab lapar dan perut kosong dari gym, Carlos dan Keith cepat mabuk (Adik-adik, jangan minum arak bila perut kosong... gerenti 20 minit terus palau). Keith terus meracau cakap makanan Asian sedap. Carlos menyapa lalu merepek, “Asian assholes are even better”. Aku tersipu kena “puji” oleh Carlos sambil tertanya sama ada Keith gay atau tidak.

“Ha…ha…ha… very funny guys,” aku jawap dengan segan dan cuba tukar topik tapi Carlos menyampuk, “Hey Keith, that’s the truth. My roommate has the tightest and hottest ass. You should try it.” Cilaka punya roommate. Dia ingat aku ni boy toy untuk dia pass kan dekat kawan dia kerrr??

Aku angkat sebab nak bersihkan meja dan malas nak layan dia orang. Tiba-tiba Keith terkam dari belakang dan londehkan boxer aku. Garfu yang aku pegang terjatuh ke lantai sebab aku terkejut kena terkam. Nasib baik pinggan tak terlepas. Aku dengan automatiknya menonggeng ambik garfu tanpa sempat menaikkan boxer aku.

“Wooowww!” Keith dengan spontan terpegun “That is one beautiful tight ass.” Tight apa pulak, tiap hari kena servis Carlos dalam bilik, atas sofa, dalam tandas, atas meja makan…. hehehehee. Aku tahu dia suka. So saje aku biarkan seluar aku londeh sampai berjalan ke sinki. Dia ikut dari belakang sambil mengeluarkan konek hitamnya.

Yarabbiiii... hitam berkilat batang budak ni dan lebih besar dari konek Carlos. Aku ingat mungkin 9 inci dan kepala butuhnya macam cendawan subur. Aku jadi takut dan terus menaikkan seluar dan berkata, “Wait!!!” Keith yang mabuk waktu itu tidak mempedulikan arahan aku dan dia terus angkat aku macam patung ke sofa. Waktu tu Carlos cuma melihat kami berdua sambil melancapkan koneknya sendiri. Keith terus membuka seluarku. Tanpa memberi salam, dia memasukkan batang koneknya ke dalam lubang juburku.

“FUCK!!! That hurts!” aku meronta minta dilepaskan tapi Keith terus mengamput juburku dari belakang tanpa belas kesian sambil memegang leherku.

“I know you want it boy…” dia terus menghayun. Aku hampir menangis sebab kesakitan dirogol tapi nasiblah lubang jubur aku masih licin sebab dah kena fuck Carlos sebelum dia keluar ke gym tadi.

“Ah! ah! ah! Please go slow,” aku merayu tapi Keith tak pedulikan aku, malahan dicekiknya aku sambil sebelah tangannya mencubit-cubit tetek aku. Dia merengus macam binatang yang mabuk nafsu sambil berkata, “Take it all in boy… take it in”.

“Play nice with him man,” Carlos tiba-tiba berkata. “I still need him later.” Dia kemudian datang ke sofa lalu mencium aku dengan manja. Aku mula rasa seronok sebab memang aku suka bercium dengan Carlos. Keith masih tetap mengamput ku dengan kasar walaupun sekarang dia dah tak mencekik aku lagi. Dia kemudian mengeluarkan koneknya dari juburku lalu menghulurkan koneknya kepada aku dan Carlos. Kami hisap macam dua budak berkongsi aiskrim. Keith masih tidak melepaskan juburku tapi kali dia finger fuck aku dengan jarinya yang panjang dan hitam itu. Aku betul-betul stim sebab sedap bila kena finger fuck.

Tiba-tiba Keith mengajak aku ke tandas dan Carlos bertanya “Are you gonna do it man?” Aku tidak tahu apa yang bakal berlaku. Tapi Keith menjawap “Aha…” sambil jarinya masih menjolok juburku waktu kami berjalan ke tandas. Carlos ikut dari belakang.

Masuk aje bath tub, Keith terus mengamput aku dari belakang lagi. Seperti tadi, dia sumbat koneknya sedalam yang mungkin tanpa bagi warning dan menghayun sampai pelirnya menampar bontot aku.

“Ahhh! Ahhh! Ahhh! Fuck… I am coming!” Keith mengerang. Memang banyak air mani budak ni. Aku dapat rasakan cecair panas mengisi lubang pantatku…. memang sedap dan melegakan. Mula-mula aku ingat Keith dah habis menyiksa lubang jubur ku tapi dia berkata “Now for the finale….”

Yarabbi… dia melepaskan air kencingnya ke dalam juburku. Aku dapat rasa lubang juburku mengembang dan air kencing mula terkeluar dengan banyak, membasahi kami berdua. Dia terus cabut koneknya dan menekan aku ke bawah dan kencing kat muka aku. Memang banyak sekali kencingnya sebab dah banyak minum beer dan wine. Aku rasa pelik dan marah kena buat macam tu tapi suka pulak sebab perbuatan tu memang kinky sekali. Tak pernah aku kena kencing dalam pantat atau dekat muka. Keith memaksa aku menghisap koneknya yang masih mengeluarkan kencing... gila punya kerja tapi aku buat juga. Carlos yang dari tadi menonton aku dirogol terus memancutkan air maninya dan menghulurkan jarinya yang berlumuran mani itu ke mulut aku. Aku seperti biasa jilat sampai licin.

“I am sorry if I hurt you, but I love to show who’s boss when I fuck,” kata Keith. Aku angguk aje sambil mengurut lubang jubur aku yang kesakitan. Lepas tu kami bertiga mandi dalam bath tub bersama-sama dan Carlos hisap batang aku sampai keluar. Dia memang baik dan tak pernah bagi aku kegersangan bila kami main.

Malam tu Keith pulang lambat sebab dia buat second round dengan Carlos di atas sofa. Aku tak ikut tapi tengok sekejap-sekejap sebab nak belajar. Kesian aku tengok room-mate aku meronta-ronta dan mengerang kesakitan diamput mat hitam ganas itu. Mulai hari tu aku banyak jugak kena amput Keith bila dia datang apartment. Yang paling dahsyat ialah bila Carlos balik bercuti ke Brazil dan Keith datang apartment aku sebab bergaduh dengan girlfriendnya. Dia lepaskan geramnya kat aku sepanjang malam sampai aku tiga hari jalan kangkang. Lain kali lah aku cerita kalau ada yang nak dengar.

###

11 Gay Erotic Stories from Mohda74123

Aku Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol

Seronok pulak submit cerita kat website ni. Baru semalam aku submit satu dah nak submit satu lagi. Kalau ada yang suka, boleh email kat mohda74123@gmail.com dan aku boleh submit lagi banyak.Cerita kedua ni betul-betul berlaku semasa aku belajar di USA, tak silap pada bulan kedua aku di sana. Aku sangat ingat sebab ni lah pengalaman pertama aku main dengan mat hitam (African-American).

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol lagi

Roommate aku, Carlos. balik ke Brazil bercuti seminggu yang lalu dan aku keseorangan di apartment semasa pintu diketuk dengan kuat sekali.“Fucking BITCH!!!”Rupa-rupanya Keith yang datang. Jelas dia baru bergaduh dengan girlfriendnya….memang kejadian biasa, sebab sama-sama keras kepala. Paling kurang pun seminggu sekali. Malam ni mungkin perang besar kot, sebab selalunya dia lepas geram

Anak Ikan pertama - Anuar

Cerita kali ini mengenai bagaimana kami mula main dengan anak ikan pertama kami. Pertengahan tahun lepas (bulan Mei) Ajis (bukan nama sebenar), boyfriend aku, terjumpa salah sorang bekas pelajarnya, Anuar, waktu sembahyang Jumaat. Badan Anuar ni kecil dan muka dia ada sedikit macam Ally Iskandar. Menurut Ajis, Anuar ni pemalu orangnya semenjak di sekolah lagi, tapi memang pernah main dengan

Bercuti ke Manila

Firstly, terima kasih kat pembaca yang respond to my stories. InsyaAllah kalau ada lagi free time, I will submit more stories. My third story happened last month waktu I bercuti ke Manila. Sebelum pergi Manila, I contacted Sam, a Philipino friend I met at Texas. Sam dengan I pernah buat projek waktu I kat Texas. So I minta dia recommend kalau ada kawan Pinoy dia yang cute yang boleh

Kisah Benar Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Main dengan Lee (Budak Cina pertama Ajis)

Waktu aku mula berkenalan dengan Ajis, salah satu fantasi dia ialah dia nak fuck budak Cina. Ajis cakap dia pernah main dengan budak Indian, budak dari Sabah dan Sarawak tapi dengan budak Cina, paling-paling pernah pun setakat oral sex. Sebab aku waktu tu suka sangat kat Ajis, aku cuba lah nak fulfill dia punya fantasi (barang baik kena jaga betul2). Budak yang aku nak kenalkan dekat Ajis

Malaysia vs. Jepun dan Taiwan

Hello…Hello…Hello… semua pembaca. Firstly, thank you to everyone yang mengirim email nak berkenalan. Maaflah kalau tak dibalas sebab terlampau banyak sangat. Kita cuma balas kalau ada gambar atau video sebab selalunya yang ada gambar dan video yang serious, yang lain ajak-ajak ayam. Ada lah kenalan yang nasib baik dah kena projek kaw-kaw sampai ketagih minta selalu dengan Ajis dan I. Ada

Seks dengan peminat

Hello semua… terima kasih kerana mengirim email (mohda74123@gmail.com) dan bagi respond to all my previous stories. Ada yang memuji, ada yang nak berkenalan, ada yang minta contact, ada yang minta lebih banyak cerita di-upload, ada yang mengirim gambar dan offer nak jadi bottom, tapi paling best ada artis lah yang nak projek dengan I dan Ajis. Sorry lah kalau tak terbalas all your email and

Threesome Dengan Ajis dan Abang Shahril

Boyfriend aku namanya Ajis. Seperti yang aku katakan dulu, dia mengajar sebagai Ustaz di sebuah sekolah di KL. Satu hari Ajis sound kat aku yang kawan lamanya dari Kelantan akan datang KL untuk bercuti. Namanya Shahril, seorang pemilik bot menangkap ikan, so kira nelayan modenlah. Ajis cakap waktu latihan mengajar di Kelantan dulu, dia duduk rumah Shah selama tiga bulan. Selama tiga bulan

Ustaz Yasin

Hello lagi….Aku tak lah rancang nak bercerita lagi sebab baru jer submit satu cerita hari tu tapi malam tadi kalah pertarungan melancap dengan Ajis. So dia paksa aku tulis cerita projek kita orang minggu lepas dengan Yasin, seorang ustaz kenalan dia semasa sama-sama menuntut di maktab dulu. Mereka selalu projek dalam maktab tapi cuma dua bulan terakhir sebab sama-sama malu-malu kucing dan tak

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story