Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Anak Ikan pertama - Anuar

by Mohda74123


Cerita kali ini mengenai bagaimana kami mula main dengan anak ikan pertama kami.

Pertengahan tahun lepas (bulan Mei) Ajis (bukan nama sebenar), boyfriend aku, terjumpa salah sorang bekas pelajarnya, Anuar, waktu sembahyang Jumaat. Badan Anuar ni kecil dan muka dia ada sedikit macam Ally Iskandar. Menurut Ajis, Anuar ni pemalu orangnya semenjak di sekolah lagi, tapi memang pernah main dengan dia walaupun setakat peluk-peluk dan cium. Ajis pernah oral seks dengan Anuar tapi itu sajalah yang pernah mereka buat, sehingga Anuar habis SPM dan hilang hubungan.

Waktu berjumpa di masjid, Anuar terkejut besar dan happy sangat terserempak dengan Ajis. Dengan sifatnya pemalu dan kurang eye contact, Anuar cakap yang dia kerja operator kilang di Seksyen 13. Bila ditanya dah kawin ke belum, dia dengan muka merah padam cakap belum ada niat lagi nak settle down (mengaku ajerlah gay adik oooiiii… tak susah kita org soal-siasat). Dalam hati, aku dah bayangkan bagaimana aku nak kerjakan budak pemalu ni.... nak ajar dia jadi anak ikan aku dengan Ajis.

Ajis ajak dia makan malam kat rumah kita orang malam tu. Walaupun malu-malu, Anuar terus setuju. Ajis senyum nakal dekat aku... dia faham apa yang aku fikirkan.

Malam tu Anuar datang terus dari kilang sebab dia overtime. Ajis yang hanya memakai sarung, tengah sibuk memasak waktu Anuar sampai. Aku pulak waktu tu pakai cycling pants sebab baru exercise. Aku tak pakai baju sebab masih berpeluh. Waktu Anuar masuk, aku duduk di sofa. Dapat aku perhatikan, dia sedang mencuri-curi mengamati badan sasa dan bonjolan Ajis. Dia juga mengamati badan aku yang basah oleh peluh semasa bersalaman. Walaupun aku rasa nak terkam dia, aku tak lah nak mengatal terlampau cepat sangat sebab kesian tengok dia malu-malu.

Aku bawa Anuar duduk di sofa. Mula-mula aku tanya dia nak tengok TV cerita apa atau nak aku mainkan DVD. Dengan malu-malu dia jawap apa-apa pun bolehlah.

“Kalau DVD blue, you nak tengok tak?” Terkejut besar Anuar bila aku selamba menanyakan dia soalan itu. Dia jeling dekat Ajis serba-salah, tak tahu nak jawap apa. “Alaa… rilek lah. Ustaz tu sporting. Kita tengok cerita best sementara tunggu makanan siap,” aku berkata, sambil aku mainkan DVD gay bareback (aku banyak koleksi bareback) kegemaran aku. Saja aku nak eksperimen....

Mata Anuar terbuka luas waktu dia tengok adegan gay dan mukanya merah padam. Ajis senyum dari jauh dan cuba menenangkan Anuar dengan berkata, “Anuar, rileklah. Jangan lah malu.” Konek aku dah mula mengeras dan nampak sangat melalui cycling pants aku. Anuar sambil terpegun dengan aksi seks di TV, sempat menjeling aku mengurut-urut batang aku. Kedua-dua tapak tangannya menutup bahagian anunya untuk menutup batangnya mungkin tengah mengeras.

“Tak selesalah pakai seluar ni. Abang Mat buka tak pe kan?” Aku bertanya. Anuar hanya menggelengkan kepalanya perlahan. Aku berdiri untuk melucutkan seluar aku dan aku berdiri menghadap Anuar. Konek aku yang tengah keras hanya sekaki dari mukanya. Anuar cuba menjauhkan diri tapi aku belai dengan manja rambutnya dan aku arahkan kepala butuh ku ke mulutnya.

“Hisaplah… macam Anuar hisap Ustaz.” Dia menutup mata dan mula menghisap konek aku. “Pandailah you hisap,” aku puji. Mendengar pujian itu, Anuar menghisap dengan lebih dalam. Aku pula fuck mulut dia sampai dia hampir tercekik. Aku cabut bagi dia rileks dan aku masukkan balik. Dua tiga kali dia hampir muntah sebab aku cucuk dalam sangat. Ajis melihat dari jauh sambil mengurut-urut batangnya yang juga mengeras.

Lepas puas kena hisap, aku cuba mencium Anuar tapi dia mengelak sebab malu. “Rilekslah,” aku balas. Kami pun berpelukan sambil bercium dengan berahi sekali. Anuar mengerang enak, tapi bila aku jilat dan hisap telinganya, dia merengus seperti org tengah miang dan hilang kawalan. Dalam hati, aku ingat budak ni dah sedia kena fuck ni, lalu aku cuba membuka seluarnya. Anuar berkeras tidak mahu dibogelkan sebab dia malu.

“Kalau Anuar tak bagi, Anuar kena hisap lagi batang Abang,” aku bagi dia kata putus. Anuar pun menurut saja lalu menghisap konek aku sambil aku baring di sofa. Dia tidak pulak menghalang aku meramas dan menyucuk juburnya melalui seluarnya. Tak lama kemudian aku pun keluar dan aku tekan kepala Anuar sebab aku nak pancut dalam mulutnya. Dia hampir termuntah dan air mani aku mengalir keluar dari mulutnya. Sebelum sempat banyak yang mengalir dan terbuang, aku cium mulut Anuar dan kita bertukar-tukar air liur yang bercampur air mani aku. Aku jilat muka dan telinga Anuar dan aku ucapkan terima kasih.

“Hoiii! Sambung lagi nanti. Kita makan dulu!” Tiba-tiba Ajis menyapa kami yang tengah beromen. So, kita berhenti dan makan malam. “Lepas makan nanti kita main puas-puas Ok,” sambung Ajis yang mengenyitkan mata padaku sambil meraba punggung Anuar dan mengulum sekejap konek aku yang separuh keras untuk membersihkan sisa air mani yang masih ada. Anuar tersipu malu melihat aksi kami.

Di meja makan, aku duduk bersebelahan dengan Ajis dan kami bertentangan dengan dengan Anuar. Senang nak tengok reaksi dia bila kami main-main manja. Semasa makan, kami tanya kalau dia pernah buat projek dengan lelaki lain. Anuar dengan malu mengaku pernah hisap konek Pak Guard India dekat kilang dia bekerja tapi Guard tu dah lama berhenti. Dia juga cakap pernah ringan-ringan dengan sepupunya bila balik kampung, tapi mereka paling-paling pun oral seks jugak.

“Jadi you tak pernah main belakang?” aku tanya dengan suka sekali sebab ada kemungkinan dapat jubur virgin yang ketat malam ni. Konek aku tiba-tiba keras masa tu. Semua orang nampak sebab meja makan kami diperbuat dari gelas. Ajis pegang sambil perlahan-lahan melancapkan konek aku.

“Er…er… tak nak lah. Geli,” Anuar menjawap sambil mata dia tertuju pada konek aku yang sedang “dimainkan” oleh Ajis.

Lepas makan, kami semua kunyah chewing gum. Aku ni pantang nak beromen kalau mulut bau makanan. Kami duduk di sofa dan Anuar duduk di tengah, senang Ajis dengan aku nak terokai. DVD Blue yang bermain di TV menambahkan lagi suasana erotik di ruang tamu. Aku mula mencium Ajis di hadapan Anuar dan kami ajak dia sekali. Dia ikut tanpa melawan. Ajis kemudian menyerang konek ku yang sudah keras dan aku mengerang keenakan dicium dan dihisap.

“Anuar suka tengok Ustaz hisap Abang Mat? Nak hisap batang Ustaz tak?” tanya Ajis. Anuar mengangguk. Ajis berdiri lalu melucutkan kain sarungnya dan menghulurkan koneknya ke arah kami tengah bercium. Aku tanpa diundang, terus menjilat pelir Ajis dan Ajis pulak memasukkan kepala butuhnya ke dalam mulut Anuar. “Ahhhh... ahhh,” Ajis mengerang, menjilat jarinya lalu menyucuk juburnya sendiri. Aku keluarkan jari Ajis dan aku jilat sepuas-puasnya. Anuar hairan melihat aku menjilat dan menghisap jari yang baru menyucuk jubur tadi. Tak puas setakat itu, aku suruh Ajis menonggengkan punggungnya dan aku jilat juburnya betul-betul depan mata Anuar. Anuar nampak kurang selesa tapi aku tak peduli, malam ni dia kena berkursus kilat cara-cara seks gay.

Ajis merintih dan mengerang menunjukkan dia tengah betul-betul kenikmatan bila aku jilat dan finger fuck juburnya. Anuar melihat saja sambil memainkan koneknya melalui seluarnya... dia belum bogel lagi sebab masih malu. Aku beralih kepada Anuar dan terus menciumnya, biar dia ikut menghidu bau “musky” jubur jantan Ajis. Ajis cuba membuka seluar Anuar dan Anuar cuba menghalang. Aku bantu Ajis dengan menahan kedua-dua tangan Anuar dan berkata, “Rilekslah… jangan melawan. Anuar mesti suka nanti.”

Anuar mengalah dan itu lah kali pertama koneknya aku lihat. Saiz biasa, 6 inci tapi kulupnya masih menutup kepala. Budak ni bersunat ke tidak? Mungkin itu yang dia malukan? Aku tak kisah sebab aku pun suka main kulup. Sebenarnya dia bersunat, tapi kulit kulupnya terus bertambah semasa dia membesar.

Ajis terus menghisap konek Anuar dan aku pulak menghisap teteknya selepas membuka bajunya. Badan Anuar menggeletar sebab terlampau nikmat. Mungkin dia tak pernah dikerjakan oleh dua orang lelaki yang paham sangat dekat mana nak serang. Dia mengerang “Ahhhh...ahhhh...ahhh...” tak berhenti-henti.

“Anuar nak try main belakang? Kita orang boleh ajar,” aku mencadangkan padanya. Mungkin sebab dah terlampau stim, dia setuju saja. Ni mesti dibuat dengan betul ni supaya dia jadi ketagih.

So mula-mula aku suruh Anuar menyandar atas aku yang juga menyandar pada sofa. Aku kemudian posisikan kaki supaya aku aku dapat mengunci kaki Anuar yang aku kangkangkan, biar Ajis dapat all access dekat juburnya. Ajis mula menjilat pintu keramat Anuar. “Sedap bau jubur Anuar,” kata Ajis yang kemudiannya menyucuk dengan lidahnya yang panas.

“Ahh… Ustaz… geli,” Anuar merintih manja. Aku tetapkan posisi walaupun Anuar mengeliat dan cuba melepas diri. “Ustaz… geli…ahhh…janganlah,” Aku mencubit kedua tetek Anuar sambil menjilat telinganya, biar dia “geli” lagi. Dia tambah mengeliat sambil air mazi mula keluar dari koneknya yang mengemut-ngemut menahan nikmat. Ajis pun menjolok jari tengahnya ke dalam lubang jubur Anuar. “Ahhh…Ustaz… sakit…geli”

“Kalau geli sangat dan you tak suka, kita berhentilah,” aku psiko budak yang tengah hanyut dalam kenikmatan ini. “Eh… tak… jangan..geli tapi suka...” Anuar menggeletar menjawap. Hahaha…sah dia termakan umpan. Lepas tu Ajis cucuk pula dua dan kemudian tiga jari. Anuar tak melawan, cuma mengerang dan mengeliat kenikmatan. Ajis bagi aku jilat jarinya yang baru menyucuk jubur Anuar dan bertanya, “You nak try?”

OF COURSE!!!!

Ajis duduk di atas sofa dan Anuar menonggeng untuk menghisap koneknya. Aku pulak dapat main dengan jubur virgin Anuar. Mula-mula kau jilat, cucuk dengan lidah dan kemudian aku finger fuck jubur Anuar. Dia setakat mengeliat. Aku cuba memasukkan kepala butuhku ke dalam jubur Anuar tapi mungkin sebab besar sangat, dia kesakitan dan terus menolak. “Jangan takut. Kalau you nak, you boleh duduk atas batang Ustaz dan masukkan sendiri pelan-pelan,” aku merayu sambil menggeletek pintu juburnya. Dia setuju.

So, Ajis lah yang akan jadi orang pertama merasa kali jubur virgin kali ni. Tak pe…. Lepas Ajis, aku punya turn. Aku masuk ke bilik untuk mengambil KY jelly. Lepas melicin kan juburnya dan konek Ajis, Anuar duduk dan mengacukan batang Ajis dekat pintu juburnya. Aku tengok close-up sebab nak enjoy adegan ini. “Ahhhh....” Anuar dan Ajis sama-sama mengerang bila keseluruhan batang Ajis ditanam di dalam lubang jubur Anuar. “Jangan goyang dulu… biar bagi biasa,” aku mengajar Anuar. Aku hisap konek Anuar biar dia stim sambil Ajis bagi dia jari untuk dihisap untuk menarik perhatian daripada kesakitan.

“Sedaplah... ketat dan panas,” Ajis ujar sambil mula mengoyangkan punggungnya. Anuar merintih dengan lebih kuat. Tiba-tiba Ajis nak memancut, mungkin sebab jubur budak ni ketat sangat kot. Biasanya, dia dapat amput paling kurang 10 minit. “I’m coming… I’m coming,” dia menghentak jubur Anuar lebih ganas dan, “AAAHHHHhhhhhh… ahhh” Anuar tersentak sebab tiba-tiba juburnya basah dengan cecair hangat.

“Sedap kena pancut?” Aku bertanya. Anuar senyum dan menganggukkan kepalanya. “Nak lagi?” aku tanya. Dia angguk lebih kuat. So aku suruh dia mengonggeng supaya aku boleh fuck dia doggy-style.

Bila ku masukkan konek aku, dia tersentak sikit tapi tak melawan. Aku pun cucuk sampai ke pangkal. Panas dan licin jubur dia. Bila aku tarik keluar, banyak air mani Ajis yang melekat dan mengalir keluar. Aku masukkan lagi dan mengoyang dengan perlahan….Plop..plop..plop… bunyi jubur Anuar yang basah itu aku kerjakan. “Suka tak?” Aku tanya. Anuar hanya tersenyum nikmat. Aku tambah laju lagi menghayun sambil aku hisap konek Ajis yang dah separuh keras. “Ahhh…ahhhh...ahhhh…” Aku angkatkan Anuar dan aku baringkan dia. Kakinya aku letakkan di atas bahu dan aku mula menghayun lagi dengan agak kasar. Dia mengeliat kenikmatan. “Sedap Anuar…ahhh…” Aku puji dan amput betul-betul dalam. Bila nak pancut, aku terus cucuk sedalam yang mungkin dan aku biarkan seluruh berat badanku menekan jubur Anuar. Aku pancut betul-betul dalam dan dia tersentak kenikmatan bercampur kesakitan. Lepas aku pancut, aku sentak keluar batangku yang masih keras. Rupa-rupanya, dia terpancut jugak semasa aku pancut sebab aku tertekan prostatenya. Anuar kesakitan dan matanya berair. Juburnya yang lebam kemerahan masih ternganga bila aku cabut keluar. Mungkin sebab masih menahan kesakitan, dia kekal mengangkang beberapa ketika.

Ajis jilat juburnya untuk bagi kurang sakit. “You hebatlah….” Aku puji sambil cium Anuar yang masih menahan kesakitan gara-gara perbuatan aku tadi tapi dia tak marah, cuma terkejut sekejap.

Semenjak malam tu, Anuar sering datang ke rumah bila hujung minggu untuk bermalam dan “main-main”. Dia sekarang dah pandai jadi Top dan selalu jugak main kasar dengan budak-budak yang lain kalau kami adakan seks parti di rumah. Kalau ada yang suka dengan cerita ini, aku akan cerita kan bagaimana kami bertiga jadi berempat dan seterusya…….

###

11 Gay Erotic Stories from Mohda74123

Aku Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol

Seronok pulak submit cerita kat website ni. Baru semalam aku submit satu dah nak submit satu lagi. Kalau ada yang suka, boleh email kat mohda74123@gmail.com dan aku boleh submit lagi banyak.Cerita kedua ni betul-betul berlaku semasa aku belajar di USA, tak silap pada bulan kedua aku di sana. Aku sangat ingat sebab ni lah pengalaman pertama aku main dengan mat hitam (African-American).

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol lagi

Roommate aku, Carlos. balik ke Brazil bercuti seminggu yang lalu dan aku keseorangan di apartment semasa pintu diketuk dengan kuat sekali.“Fucking BITCH!!!”Rupa-rupanya Keith yang datang. Jelas dia baru bergaduh dengan girlfriendnya….memang kejadian biasa, sebab sama-sama keras kepala. Paling kurang pun seminggu sekali. Malam ni mungkin perang besar kot, sebab selalunya dia lepas geram

Anak Ikan pertama - Anuar

Cerita kali ini mengenai bagaimana kami mula main dengan anak ikan pertama kami. Pertengahan tahun lepas (bulan Mei) Ajis (bukan nama sebenar), boyfriend aku, terjumpa salah sorang bekas pelajarnya, Anuar, waktu sembahyang Jumaat. Badan Anuar ni kecil dan muka dia ada sedikit macam Ally Iskandar. Menurut Ajis, Anuar ni pemalu orangnya semenjak di sekolah lagi, tapi memang pernah main dengan

Bercuti ke Manila

Firstly, terima kasih kat pembaca yang respond to my stories. InsyaAllah kalau ada lagi free time, I will submit more stories. My third story happened last month waktu I bercuti ke Manila. Sebelum pergi Manila, I contacted Sam, a Philipino friend I met at Texas. Sam dengan I pernah buat projek waktu I kat Texas. So I minta dia recommend kalau ada kawan Pinoy dia yang cute yang boleh

Kisah Benar Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Main dengan Lee (Budak Cina pertama Ajis)

Waktu aku mula berkenalan dengan Ajis, salah satu fantasi dia ialah dia nak fuck budak Cina. Ajis cakap dia pernah main dengan budak Indian, budak dari Sabah dan Sarawak tapi dengan budak Cina, paling-paling pernah pun setakat oral sex. Sebab aku waktu tu suka sangat kat Ajis, aku cuba lah nak fulfill dia punya fantasi (barang baik kena jaga betul2). Budak yang aku nak kenalkan dekat Ajis

Malaysia vs. Jepun dan Taiwan

Hello…Hello…Hello… semua pembaca. Firstly, thank you to everyone yang mengirim email nak berkenalan. Maaflah kalau tak dibalas sebab terlampau banyak sangat. Kita cuma balas kalau ada gambar atau video sebab selalunya yang ada gambar dan video yang serious, yang lain ajak-ajak ayam. Ada lah kenalan yang nasib baik dah kena projek kaw-kaw sampai ketagih minta selalu dengan Ajis dan I. Ada

Seks dengan peminat

Hello semua… terima kasih kerana mengirim email (mohda74123@gmail.com) dan bagi respond to all my previous stories. Ada yang memuji, ada yang nak berkenalan, ada yang minta contact, ada yang minta lebih banyak cerita di-upload, ada yang mengirim gambar dan offer nak jadi bottom, tapi paling best ada artis lah yang nak projek dengan I dan Ajis. Sorry lah kalau tak terbalas all your email and

Threesome Dengan Ajis dan Abang Shahril

Boyfriend aku namanya Ajis. Seperti yang aku katakan dulu, dia mengajar sebagai Ustaz di sebuah sekolah di KL. Satu hari Ajis sound kat aku yang kawan lamanya dari Kelantan akan datang KL untuk bercuti. Namanya Shahril, seorang pemilik bot menangkap ikan, so kira nelayan modenlah. Ajis cakap waktu latihan mengajar di Kelantan dulu, dia duduk rumah Shah selama tiga bulan. Selama tiga bulan

Ustaz Yasin

Hello lagi….Aku tak lah rancang nak bercerita lagi sebab baru jer submit satu cerita hari tu tapi malam tadi kalah pertarungan melancap dengan Ajis. So dia paksa aku tulis cerita projek kita orang minggu lepas dengan Yasin, seorang ustaz kenalan dia semasa sama-sama menuntut di maktab dulu. Mereka selalu projek dalam maktab tapi cuma dua bulan terakhir sebab sama-sama malu-malu kucing dan tak

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story