Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Seks dengan peminat

by Mohda74123


Hello semua… terima kasih kerana mengirim email (mohda74123@gmail.com) dan bagi respond to all my previous stories. Ada yang memuji, ada yang nak berkenalan, ada yang minta contact, ada yang minta lebih banyak cerita di-upload, ada yang mengirim gambar dan offer nak jadi bottom, tapi paling best ada artis lah yang nak projek dengan I dan Ajis.

Sorry lah kalau tak terbalas all your email and also sorry sebab lama tak tambah cerita. Sibuk dua tiga bulan ni sebab selalu outstation.

Cerita kali ni pasal seorang pembaca yang kami kenali kira-kira sebulan yang lalu. Budak ni kreatif betul, dengan mengirim video dia melancap. Sebab tu kita terus contact dia bila dapat video dia.

Nama dia Brian, kacukan Cina dan India (Punjabi) tapi kulitnya putih melepak. Orang nya cute macam model Calvin Klein. Lagi pun dia pemain basketball dan suka berenang. Badan tak payah cakaplah, memang cantik dan berotot tapi paling best, bubble butt….Ooo…. sedap diramas dan digigit. Hhhhmm… berkali-kali kami (aku dan Ajis) romen waktu first time dia datang apartment kita orang. Dia ni versatile, dia jadi bottom dan juga top. Tak cukup kami bergilir-gilir amput jubur Brian, dia pun berganti-ganti menyucuk lubang aku dan Ajis dengan konek 7 inci nya yang tak bersunat. Kami biasanya projek hujung minggu sebab dia sibuk dengan kolej. Kalau masuk minggu lepas, dah empat kali kami main. Mungkin minggu depan dia nak ajak fuck buddynya dari kolej. Kita tunggu dan lihat.

Macam mana kami berkenalan? Kira-kira sebulan yang lalu, aku dapat email dengan video attachment. Di dalam videonya, Brian melancap sambil finger fuck juburnya sendiri. Petang itu juga kami call dan tanya kalau dia free untuk berjumpa. Dia OK dan aku offer untuk tunggu di entrance bangunan apartment.

Dalam lif, tangan Brian mula mengatal dan menjalar ke dalam track bottom mencari lubang keramat aku. Aku biarkan saja sambil berharap tak ada orang yang menunggu lif sebab aku nak dia teruskan. Batang aku dah menegak dan kalau ada orang tengok, mesti kantoi aku yang tengah stim dan menonjol ke depan. Mata kami saling bertentang dan jantung aku bagai nak meletup. Lepas jarinya bertemu lubang juburku, dia terus benam dalam-dalam dengan sekali cucuk. “Aahhhh!!!!” aku tiba-tiba tersentak dan mengerang. Dia kemudian mencabut jarinya dan terus menghidu dan menjilat dengan lahap sekali. Ganas juga budak ni…. tunggu lah bila aku dengan Ajis tag team dia nanti.

Sampai di apartment, aku terus kenalkan Ajis pada Brian. Kami tanya kalau dia perlukan apa-apa, Brian menggelengkan kepala dan menjawap “No, I’m OK” dan terus berlutut di depan aku dan Ajis. Dia melucutkan track bottom aku dan boxer Ajis lalu terus menghisap konek kami bagai budak yang baru pertama kali makan aiskrim. Ajis yang tersentak terkejut berkata, “Eh… tunggu lah dulu. I baru balik ni dari sekolah ni. Belum mandi lagi. Kotor tau berkebun dengan pelajar. I shower dulu OK?”

“Never mind lah…. I like it. I check dulu you betul kotor ke tidak…” Brian menjawap lalu menolak Ajis ke atas sofa dan mengangkangkan kaki Ajis. Dia terus terkam jubur Ajis dengan lidahnya. “Nice lah… very musky and strong man smell,” tambah Brian sambil dia jilat dan tongue fuck jubur Ajis. Aku yang tengah stim terus melucutkan jeans Brian… Wah!!! Cantik betul his ass (don’t know why tapi betulkah Indian’s ass are more bubbly?)..… kental dan berisi. Aku tak membuang masa, terus meludah ke arah lubang jubur Brian yang berwarna pink dan aku benamkan konek aku sampai ke pangkal. No ringan2, no warning.

Aku nak ajar budak ni, yang dari dalam lif tadi lagi sudah mula tunjuk belang. Aku ingat dia akan mengerang kesakitan atau minta aku slow tapi rupa-rupanya dia sendiri yang mengamput konek aku dengan juburnya, memang sahlah dia ni kuat berprojek.

“Harder please… fuck me harder… sedap lah batang you… besar,” Aku makin kasar. Aku cabut keluar dan hunus sampai pelir aku menampar pelir Brian. Aku buat begitu sambil Ajis menolak kepala Brian dan seluruh batangnya tertanam ke dalam mulut Brian. Brian yang hampir termuntah dibuat Ajis begitu hanya pasrah. Aku berpeluh macam orang sedang bersenam dan peluhku menitik-nitik ke atas badan Brian yang juga kebasahan.

“Ganti?” Ajis menanya. Aku angguk dan aku sengaja cabut tiba-tiba konek dari jubur Brian. “AAHhhhhh!!!!” Brian mengerang kenikmatan. Aku pusingkan badan Brian dan aku cium dengan rakus sekali.

“Ride his cock Brian,” aku arahkan Brian duduk di atas batang Ajis yang berbaring di atas sofa. Brian ikut saja dan duduk meunggang konek Ajis, menghadap aku. Aku bagi Ajis hisap batang aku sambil aku halakan mulut Brian ke ketiak ku, biar dia jilat ketiak aku yang basah oleh peluh.

Malam itu Ajis dan aku berganti-ganti mengamput jubur Brian. Semua tempat kami gunakan… di meja dapur, atas katil, atas mangkuk tandas. Setelah lebih kurang 2 jam kena fuck, Brian surrender dan minta kami pancut dalam jubur dia. Ajis fuck dia doggie style atas coffee table dan pancut dalam-dalam sambil aku 69 Brian dari bawah. Air mani Ajis memang banyak sebab dah berjam-jam menahan dari pancut, sampai meleleh ke mulut aku yang sedang menikmati close shot jubur Brian kena sula Ajis. Aku jilat jubur Brian dan suruh dia melancap sambil duduk di atas mulut aku.

“I am coming… I am coming… ahhhhhh…..” Brian merintih. Bila dia pancut, aku dapat rasakan lidah aku disedut oleh juburnya yang tengah mengemut-ngemut. Makin banyak air mani Ajis meleleh keluar dan dan aku jilat sebanyak yang boleh (aku sekarang semakin suka rasa air mani… terutama air mani Ajis).

“My turn now,” aku katakan pada Brian. Aku fuck dia doggie style juga. Sengaja aku buat begitu supaya aku boleh mengangkang dan bagi Ajis jilat jubur aku. Ajis suka buat begitu kebelakangan ini. Dia suka menjilat jubur aku bila aku klimaks fucking orang ketiga. Memang nyaman lubang keramat Brian yang panas dan basah. Tak lama kemudian aku pun keluar.

“Aahhhhh!!!!!!” Brian menjerit bila aku ramas sepuas-puasnya kedua-daua teteknya dan aku gigit telinganya semasa aku memancut. Geram sangat. Selepas habis memuntahkan air mani aku, aku suruh Brian jilat konek aku hingga bersih. Dia ikut saja.

“Keep my juice in your ass,” aku perintahkan dan aku cium Brian yang kepenatan dan basah kuyup kepeluhan. Kami bertiga bertelanjang bulat sepanjang malam sambil menonton beberapa filem blue gay dari studio Cobra. Sambil menonton, aku dan Ajis berganti-ganti mengamput Brian. Kalau tak silap mungkin 4 round, sampai tidak sedar yang hari sudah pun tengah hari keesokannya. Brian balik sekejap ke rumahnya dan datang balik malam itu untuk dinner bersama kami. Malam itu, kami biar dia jadi top .… tapi lain kali lah aku cerita.

###

11 Gay Erotic Stories from Mohda74123

Aku Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol

Seronok pulak submit cerita kat website ni. Baru semalam aku submit satu dah nak submit satu lagi. Kalau ada yang suka, boleh email kat mohda74123@gmail.com dan aku boleh submit lagi banyak.Cerita kedua ni betul-betul berlaku semasa aku belajar di USA, tak silap pada bulan kedua aku di sana. Aku sangat ingat sebab ni lah pengalaman pertama aku main dengan mat hitam (African-American).

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol lagi

Roommate aku, Carlos. balik ke Brazil bercuti seminggu yang lalu dan aku keseorangan di apartment semasa pintu diketuk dengan kuat sekali.“Fucking BITCH!!!”Rupa-rupanya Keith yang datang. Jelas dia baru bergaduh dengan girlfriendnya….memang kejadian biasa, sebab sama-sama keras kepala. Paling kurang pun seminggu sekali. Malam ni mungkin perang besar kot, sebab selalunya dia lepas geram

Anak Ikan pertama - Anuar

Cerita kali ini mengenai bagaimana kami mula main dengan anak ikan pertama kami. Pertengahan tahun lepas (bulan Mei) Ajis (bukan nama sebenar), boyfriend aku, terjumpa salah sorang bekas pelajarnya, Anuar, waktu sembahyang Jumaat. Badan Anuar ni kecil dan muka dia ada sedikit macam Ally Iskandar. Menurut Ajis, Anuar ni pemalu orangnya semenjak di sekolah lagi, tapi memang pernah main dengan

Bercuti ke Manila

Firstly, terima kasih kat pembaca yang respond to my stories. InsyaAllah kalau ada lagi free time, I will submit more stories. My third story happened last month waktu I bercuti ke Manila. Sebelum pergi Manila, I contacted Sam, a Philipino friend I met at Texas. Sam dengan I pernah buat projek waktu I kat Texas. So I minta dia recommend kalau ada kawan Pinoy dia yang cute yang boleh

Kisah Benar Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Main dengan Lee (Budak Cina pertama Ajis)

Waktu aku mula berkenalan dengan Ajis, salah satu fantasi dia ialah dia nak fuck budak Cina. Ajis cakap dia pernah main dengan budak Indian, budak dari Sabah dan Sarawak tapi dengan budak Cina, paling-paling pernah pun setakat oral sex. Sebab aku waktu tu suka sangat kat Ajis, aku cuba lah nak fulfill dia punya fantasi (barang baik kena jaga betul2). Budak yang aku nak kenalkan dekat Ajis

Malaysia vs. Jepun dan Taiwan

Hello…Hello…Hello… semua pembaca. Firstly, thank you to everyone yang mengirim email nak berkenalan. Maaflah kalau tak dibalas sebab terlampau banyak sangat. Kita cuma balas kalau ada gambar atau video sebab selalunya yang ada gambar dan video yang serious, yang lain ajak-ajak ayam. Ada lah kenalan yang nasib baik dah kena projek kaw-kaw sampai ketagih minta selalu dengan Ajis dan I. Ada

Seks dengan peminat

Hello semua… terima kasih kerana mengirim email (mohda74123@gmail.com) dan bagi respond to all my previous stories. Ada yang memuji, ada yang nak berkenalan, ada yang minta contact, ada yang minta lebih banyak cerita di-upload, ada yang mengirim gambar dan offer nak jadi bottom, tapi paling best ada artis lah yang nak projek dengan I dan Ajis. Sorry lah kalau tak terbalas all your email and

Threesome Dengan Ajis dan Abang Shahril

Boyfriend aku namanya Ajis. Seperti yang aku katakan dulu, dia mengajar sebagai Ustaz di sebuah sekolah di KL. Satu hari Ajis sound kat aku yang kawan lamanya dari Kelantan akan datang KL untuk bercuti. Namanya Shahril, seorang pemilik bot menangkap ikan, so kira nelayan modenlah. Ajis cakap waktu latihan mengajar di Kelantan dulu, dia duduk rumah Shah selama tiga bulan. Selama tiga bulan

Ustaz Yasin

Hello lagi….Aku tak lah rancang nak bercerita lagi sebab baru jer submit satu cerita hari tu tapi malam tadi kalah pertarungan melancap dengan Ajis. So dia paksa aku tulis cerita projek kita orang minggu lepas dengan Yasin, seorang ustaz kenalan dia semasa sama-sama menuntut di maktab dulu. Mereka selalu projek dalam maktab tapi cuma dua bulan terakhir sebab sama-sama malu-malu kucing dan tak

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story