Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Suami bulan penuh

by BatangAbg


Pacik Abas suami kak Leha memang lawa orangnya dan baik hati. Pada raut wajah iras arab, bermisai tebal dan bibir merah merekah aku hairan kenapa dia dia kepunyaan Kak Leha yang tak cantik mana lagi sombong ... jiran rumah aku di kampong.

Aku pada usia ini, aku amat teruja sering disapa pakcik Abas yang teramat kaya dengan senyuman seorang lelaki mantap. Di kampung pakcik Abas santai saja, tapi rutinnya setiap seminggu sekali suka mandi belakang rumah yang betul - betul betentangan dengan tingkap bilik tiduk aku.

Di malam hari, terutama bila bulan penuh Pakcik Abas dengan caranya sungguh menduga aku .Tuala nipis murah yang dipakainya basah kuyup melekati ke setiap lurah dan alor di tubuh mamapan itu. Ketiaknya berbulu lebat dan teramat hangat pada mata aku. Otot nya yang berketak,pusat,betis, putingnya merah jambunya, pasti mencanak kan batang sesiapa yang melihat pakcik Abas, jejaka 48 tahun pemandu bas awam beranak lima.

Aku amat tertekan melihat air paip mejilati setiap tubuhnya, sedang kan aku yang teramat ingin menjilati tubuhnya dan dilakukan bagaikan jalang yang tidak pernah puas nafsu gilanya. Basah seluar dalam aku bukan kepalang lagi , tegangnya bagai ada minda tersendiri dan nafas naik turun menyerang nafsu.Aku bogelkan diri aku,kangkang seluas - luas nya impikan pacik abas menganas dan menyerang setiap lurah tubuh bogel aku.

Aku terkejut,.. entah dari mana datangnya ayah, dia terus memeluk pacik abas dari belakang . Batang aku yang mengeras bertambah keras lagi pedih menerima apa yang berlaku.Ayah tarik badan pacik abas dan terus menghisap bibirnya. Llidah betikam lidah, misai bertemu misai..Masing - masing mencari konek masing - masing yang garang lagi tegang.

Ayah rakus, dia tidak ingat rumahnya yang bersebelahan dan pakcik abas pula tak peduli kalau pintu belakang dapur dibuka. Mereka saling melancapkan, melipahlah air mazi yang dicalitkan pada badan masing - masing juga ke dinding kayu.Seketika mereka terhenti ...ayah tersenyum bagaikan syaitan bernafsu binatang dan pakcik abas mengerti tujuan senyuman syaitan itu . Tidak lama mereka hilang dalam semak belakang rumah besama batang konek yang mencanak dan berair inginkan satu pehitungan...

BatangAbg xroica@excite.com

###

2 Gay Erotic Stories from BatangAbg

Ayah. aku dahaga...

Ayah, tak kira siang malam suka sangat berkain pelikat. Adakala dia tidak sedar bila mengankang, aku hendak tak hendak di lihatkan betis yang berurat yang menyorot aku masuk ke dalam kain nya. Dari saat itu aku sering terfikir apakah rahsia yang tersimpah disebalik kain pelikatnya yang bergitu membuat aku gairah hingga menitik - nitik air mazi mengalir...Malam itu hujan lebat sekali aku

Suami bulan penuh

Pacik Abas suami kak Leha memang lawa orangnya dan baik hati. Pada raut wajah iras arab, bermisai tebal dan bibir merah merekah aku hairan kenapa dia dia kepunyaan Kak Leha yang tak cantik mana lagi sombong ... jiran rumah aku di kampong.Aku pada usia ini, aku amat teruja sering disapa pakcik Abas yang teramat kaya dengan senyuman seorang lelaki mantap. Di kampung pakcik Abas santai saja,

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story