Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Malaysia vs. Jepun dan Taiwan

by Mohda74123


Hello…Hello…Hello… semua pembaca.

Firstly, thank you to everyone yang mengirim email nak berkenalan. Maaflah kalau tak dibalas sebab terlampau banyak sangat. Kita cuma balas kalau ada gambar atau video sebab selalunya yang ada gambar dan video yang serious, yang lain ajak-ajak ayam. Ada lah kenalan yang nasib baik dah kena projek kaw-kaw sampai ketagih minta selalu dengan Ajis dan I. Ada sorang tu yang namanya Stevie, budak Indonesian Eurasian (German + Cina Indon), student Taylor’s College, yang badan macam male model yang super smooth dengan batang 7 ½ inci tak bersunat tapi mushroom head very juicy. Kita main dengan Steve dua tiga malam tiap minggu sejak mula berkenalan. Dia ni full submissive, buat semua pun boleh, termasuk lah double penetration dan kena kencing dalam jubur lepas pancut….. huhhhh hamba seks yang kuat merengek bila kena rogol, just the way we like it!!!!!

Tapi cerita kali ni bukan pasal Stevie. Lain kali lah I cerita tapi hari ni nak cerita pasal my ex-play mate, Ginosuke, budak Jepun yang I pernah projek waktu belajar di Texas dulu. Gin (nama singkatan) tiba-tiba email cakap yang dia nak melawat KL untuk training seminar selama dua minggu dan nak berjumpa untuk mengembalikan kenangan silam. Dia cakap yang boyfriendnya Andy (Taiwanese yang kerja di Jepun) pun akan datang sama dan dia orang nak cari orang ketiga dan keempat (Ajis) sepanjang berada di KL. So kita setuju sebab Gin memang handsome dan Japanese surfer sebab dia duduk tepi pantai. Andy pun handsome jugak waktu kita berkenalan di Skype, macam pelakon drama Cina pukul 6 petang.

Waktu berjumpa di KLIA awal pagi tu, I was surprised bila nampak Gin gelap sikit. Dia cakap baru balik surfing di Australia sebulan yang lalu, tapi badan dia semakin berotot. Mesti sedap ni kalau main. Andy pulak tak kurang mengiurkan bila dia pakai body fitting Abercrombie and Fitch tank top. Hhhmm…. the next two weeks will be interesting. I nampak Ajis dah mula membogelkan kedua mereka di dalam kepalanya sambil dia letakkan messenger bagnya di depan sebab sure koneknya tengah mengeras… kenal sangatlah Ajis.

Lepas bersalaman dan berkenalan, I tanya Gin apa hotel dia? Dia cakap Pan Pacific KLIA sebab semua peserta duduk situ dan ada shuttle yang bawa ke training center pagi hari. Senang cerita, kita jalan jerr ke hotel dari Airport. Dalam perjalanan, keempat-empat pasang mata kami saling “checking” bonjolan dan punggung yang lain, sambil sekali sekala ada tangan nakal yang meramas bila line clear.

Sampai jer di bilik, Andy terus membuka tank top nya…. Wow!!!! Badannya putih melepak dan smooth. Putting Andy yang berwarna pink menjadi sasaran mata Ajis sambil aku menunggu dia buka terus semua, tapi dia berhenti kat situ dan masih memakai sweat pantsnya yang jelas menunjukkan bonjolan konek di depan.

Tiba-tiba Gin cakap “I am very horny! You don’t mind?” dia menanya aku lalu terus menghisap puting Andy. Aku dan Ajis duduk di kerusi rehat melihat kedua-dua pasangan ini mula romen dan menganggalkan pakaian mereka satu persatu. Bila Andy dah bogel sepenuhnya, Gin mula menghisap batangnya sambil sengaja menonggengkan juburnya yang dikemut-kemutkan seolah-olah mengajak untuk dinikmati ke arah kita orang. Juburnya yang berbulu lebat nampak sangat baru kena sontot sebab ternganga sedikit, tambahan kebasahan dengan sedikit lelehan air mani (Gin cakap dia sempat kena amput dalam toilet kapal terbang semasa semua penumpang tengah tidur, lagik pun flight tak ramai orang).

Tak lama lepas tu, dia orang main 69 dan kita nampak dengan jelas pintu keramat Andy yang pink dan tak bebulu. Nampak ketat macam jubur budak sekolah, walaupun Andy ni bottom boy jugak. Sekali-sekala Gin menghisap batang Andy, dia tukar pulak dengan menjilat dan menusuk lidahnya ke dalam lubang jubur Andy. Mereka saling mendengus dan merintih menikmati mainan masing-masing.

Aku dan Ajis time tu dah mula mengeluarkan konek masing-masing dari dalam jeans and melancap sambil menikmati hiburan sex live. I rasa Ajis dah tak tahan melihat jubur Andy dimain-mainkan oleh Gin, so dia berdiri dengan batangnya yang terpacak keras dari lubang zip jeansnya lalu terus mengamput jubur Andy. Andy tersentak dan mengerang kesakitan “AAHHHhhh!!!!!! Please…..” dia hanya sempat mengatakan “please” sebab Gin pulak fucking mulutnya sampai pelirnya menampar dahi Andy dan dia biarkan begitu. Ajis memang dah tak tahan dengan stimnya sebab dia jenis yang tak suka fucking pakai seluar tapi kali ni dia terus belasah budak Taiwan yang dia asyik tunggu nak fuck dari airport lagi.

“Hhhmmmmm….hhmmmmm…” Andy merintih dan tidak dapat mengeluarkan kata-kata. Kemudian Gin cabut batangnya dan berkata kepada Andy “You like??” Lepas tu dia duduk di atas muka Andy and mengarahkan Andy menjilat dan membersihkan lubang juburnya dengan lidahnya. “AAaaahhh… ” Gin lemas dalam kenikmatan.

Aku hanya jadi pemerhati dan hampir terpancut beberapa kali melihat aksi ketiga-tiga jantan yang sedang hanyut dalam nafsu. Bilik hotel yang dingin itu tidak dapat mengurangkan kehangatan hawa seks dan ketiga-tiga mereka berpeluh seperti sedang bekerja keras. Sementara Ajis tak berhenti-henti menyontot jubur Andy yang sedang merintih kesakitan, Gin meluru ke arah aku dan terus menanggalkan kasut dan stokin aku dan meminta aku mengangkatkan kerusi tempat aku duduk lebih dekat ke katil. Aku ikut sahaja dan Gin mengangkatkan kaki aku dan menghalakan ibu kaki ku ke mulut Andy.

“Suck it baby….” Kata Gin, lalu Andy menurut dan menghisap seperti sedang menghisap gula-gula. Aku biasa jugak dibuat begitu bila projek tapi waktu tu mula-mula teragak-agak juga sebab takut-takut kalau berbau kasut tapi nasiblah OK. Andy menghisap dan menjilat dengan nikmat sekali, mungkin inilah kegemaran dia.

“Let me taste your Japanases ass Gin,” aku meminta. Gin tanpa ditanya kedua kali terus menonggengkan lubang juburnya ke arah aku… “HHhhmmmm fresh sashimi….” Aku mengusik manja Gin yang terus menghisap ibu kaki aku yang sebelah lagi.

“Eeemmmm… ahhhhh…” Gin merengek manja sambil menggoyang-goyangkan punggungnya. Aku yang geram terus meramas dan pukul-pukul manja. Kami bergelut begitu sekejap dan Gin berpusing ke arah aku dan meminta untuk menunggang konek aku yang lama dia idam-idamkan itu. Aku biarkan dan bila bibir kami terkunci, Gin yang mula menghayun mengerang seperti diseksa… yupppp the old loud Gin is still in the house!!! Ajis dan Andy yang tengah dibuai nafsu pun sempat berhenti sejenak melihat telatah Gin. Kami kemudian meneruskan mainan masing-masing dengan pasangan sendiri dan Gin terus merintih begitu. Aku risau jugak nanti bilik sebelah tertanya apa yang sedang berlaku lalu aku mencekik manja leher Gin dan aku masukkan jari tengah kiriku ke dalam mulutnya bagi dia hisap. Dia hisap sepuas-puasnya tapi terus mengerang, kali ni kurang sikit volumenya.

“Nak tukar?” Ajis tiba-tiba tanya. Aku mengangguk dan mengangkat Gin dan bertanya padanya “You want to try Ajis’ Chinpo (chinpo = konek dalam bahasa Jepun, aku ingat lagi sebab dulu kalau kita nak projek dulu, Gin SMS “chinpo?” jerrr sebagai signal)? Lepas tu kami semua tukar posisi. Lepas mencium Ajis sebagai tanda sayang, kami berbaring di atas katil dengan kepala aku menghadap kaki Ajis. Gin duduk mengangkang di atas konek Ajis menghadap aku dan Andy pula berbuat begitu di atas konek aku. Mereka berdua terus menunggang konek Melayu kita orang seperti menuggang kuda ke lurah nikmat sambil rakus bercium dan mengerang keenakan. Gin yang khusyuk diamput Ajis melancap konek Andy yang sibuk mengusap kepala Gin.

“I’m coming… I’m coming…” Andy pun terpancut dan aku terus hayunkan punggungnya untuk bagi lebih “pump”. “Ahhhh…” aku kenikmatankan sekali bila jubur Andy mengemut-mengemut semakin ketat di keliling konek aku sampai aku sendiri pun klimaks ke dalam liang keramat budak Taiwan ni. Andy terus menunggang sampai air mani aku meleleh dan memutih seperti krim. Lepas itu dia berdiri dan Gin menjilat air mani aku dari juburnya dan kemudian menjilat pula batang Andi seperti kucing menjilat bulu. Aku mula-mula tak bergerak menahan keenakan baru terpancut, terus mengubah posisi untuk bercium dengan Ajis. Lepas puas dijilat bersih oleh Gin, Andy berbaring di atas aku dan kami bertiga bercium sambil Gin terus menunggang Ajis dan melancap koneknya sendiri.

“I’m coming…aahhhhh…ahhhhh” Gin merintih lalu Andy terus menghadap konek nya untuk menerima air mani Gin. Dengan juburnya yang terdedah kepada aku dan Ajis, kami finger fuck lubang dubur Andy yang tak lagi pink tapi kemerahan fresh from a good fuck. Ajis masukkan dua jari, aku masukkan satu dan aku bagi Ajis jilat jari itu selepas aku cucuk jubur Andy… Ajis tersenyum suka sambil dia jilat jarinya sendiri sekali-sekala. I love you Ajis….anything to make you happy and satisfied.

Gin dan Andy pun bercium sambil bertukar-air liur bercampur mani. Tak lama kemudian, Gin angkat berdiri. Aku duduk di atas katil dan aku minta Ajis duduk di depan aku supaya aku boleh peluk dia manja dari belakang sambil Andy dan Gin “service” koneknya yang masih belum lagi terpancut. Aku mainkan puting Ajis dan aku cium dan jilat telinganya bagi dia stim lagi. Andy dan Gin berganti-ganti mengulum konek Ajis. Bila dia dah hampir keluar, Andy dan Gin menjelirkan lidah untuk menerima lendir jantan Ajis. Walaupun baru projek malam tu dengan dengan sorang lagi fuck buddy kita orang, banyak juga air mani Ajis yang keluar sampai ada yang terpancut kuat ke arah muka aku yang memerhati dengan khusyuk batang Ajis di”service”. Aku bagi Ajis jilat air maninya yang “landing” kat pipi kiri aku.

Kami berehat kepenatan dan aku mula interview Andy macam mana dia kenal Gin dan menanya tentang projek2 dia. Banyak pula pengalaman budak ni rupanya. Gin pergi ke toilet untuk merokok dan bila dia join kita orang, dia pulak yang interview aku tentang Ajis sambil dia main-mainkan konek Ajis yang separa keras.

Tak sampai sejam, Gin masuk ke toilet balik untuk merokok (dia ni memang kuat merokok… typical Japanese). Kali ni aku ikut sebab aku nak kencing. Lepas jerr kencing dengan diperhatikan Gin, konek aku mengeras lah pulak…. Alahaii!!!!!

Sebab masih miang minta diamput konek bersunat Melayu, Gin minta aku duduk di atas toilet bowl sambil dia merokok dan menunggang konek aku lagi. Andy dan Ajis yang terdengar rintihan Gin datang untuk melihat aksi kita orang. Apa lagi … satu lagi round dalam toilet tapi kali ini Ajis yang jadi bottom….

Sapa nak tahu apa lagi yang berlaku… lain kali lah bersambung… cerita kali ni pun dah panjang lebar…

mohda74123@gmail.com

###

Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

11 Gay Erotic Stories from Mohda74123

Aku Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol

Seronok pulak submit cerita kat website ni. Baru semalam aku submit satu dah nak submit satu lagi. Kalau ada yang suka, boleh email kat mohda74123@gmail.com dan aku boleh submit lagi banyak.Cerita kedua ni betul-betul berlaku semasa aku belajar di USA, tak silap pada bulan kedua aku di sana. Aku sangat ingat sebab ni lah pengalaman pertama aku main dengan mat hitam (African-American).

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol lagi

Roommate aku, Carlos. balik ke Brazil bercuti seminggu yang lalu dan aku keseorangan di apartment semasa pintu diketuk dengan kuat sekali.“Fucking BITCH!!!”Rupa-rupanya Keith yang datang. Jelas dia baru bergaduh dengan girlfriendnya….memang kejadian biasa, sebab sama-sama keras kepala. Paling kurang pun seminggu sekali. Malam ni mungkin perang besar kot, sebab selalunya dia lepas geram

Anak Ikan pertama - Anuar

Cerita kali ini mengenai bagaimana kami mula main dengan anak ikan pertama kami. Pertengahan tahun lepas (bulan Mei) Ajis (bukan nama sebenar), boyfriend aku, terjumpa salah sorang bekas pelajarnya, Anuar, waktu sembahyang Jumaat. Badan Anuar ni kecil dan muka dia ada sedikit macam Ally Iskandar. Menurut Ajis, Anuar ni pemalu orangnya semenjak di sekolah lagi, tapi memang pernah main dengan

Bercuti ke Manila

Firstly, terima kasih kat pembaca yang respond to my stories. InsyaAllah kalau ada lagi free time, I will submit more stories. My third story happened last month waktu I bercuti ke Manila. Sebelum pergi Manila, I contacted Sam, a Philipino friend I met at Texas. Sam dengan I pernah buat projek waktu I kat Texas. So I minta dia recommend kalau ada kawan Pinoy dia yang cute yang boleh

Kisah Benar Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Main dengan Lee (Budak Cina pertama Ajis)

Waktu aku mula berkenalan dengan Ajis, salah satu fantasi dia ialah dia nak fuck budak Cina. Ajis cakap dia pernah main dengan budak Indian, budak dari Sabah dan Sarawak tapi dengan budak Cina, paling-paling pernah pun setakat oral sex. Sebab aku waktu tu suka sangat kat Ajis, aku cuba lah nak fulfill dia punya fantasi (barang baik kena jaga betul2). Budak yang aku nak kenalkan dekat Ajis

Malaysia vs. Jepun dan Taiwan

Hello…Hello…Hello… semua pembaca. Firstly, thank you to everyone yang mengirim email nak berkenalan. Maaflah kalau tak dibalas sebab terlampau banyak sangat. Kita cuma balas kalau ada gambar atau video sebab selalunya yang ada gambar dan video yang serious, yang lain ajak-ajak ayam. Ada lah kenalan yang nasib baik dah kena projek kaw-kaw sampai ketagih minta selalu dengan Ajis dan I. Ada

Seks dengan peminat

Hello semua… terima kasih kerana mengirim email (mohda74123@gmail.com) dan bagi respond to all my previous stories. Ada yang memuji, ada yang nak berkenalan, ada yang minta contact, ada yang minta lebih banyak cerita di-upload, ada yang mengirim gambar dan offer nak jadi bottom, tapi paling best ada artis lah yang nak projek dengan I dan Ajis. Sorry lah kalau tak terbalas all your email and

Threesome Dengan Ajis dan Abang Shahril

Boyfriend aku namanya Ajis. Seperti yang aku katakan dulu, dia mengajar sebagai Ustaz di sebuah sekolah di KL. Satu hari Ajis sound kat aku yang kawan lamanya dari Kelantan akan datang KL untuk bercuti. Namanya Shahril, seorang pemilik bot menangkap ikan, so kira nelayan modenlah. Ajis cakap waktu latihan mengajar di Kelantan dulu, dia duduk rumah Shah selama tiga bulan. Selama tiga bulan

Ustaz Yasin

Hello lagi….Aku tak lah rancang nak bercerita lagi sebab baru jer submit satu cerita hari tu tapi malam tadi kalah pertarungan melancap dengan Ajis. So dia paksa aku tulis cerita projek kita orang minggu lepas dengan Yasin, seorang ustaz kenalan dia semasa sama-sama menuntut di maktab dulu. Mereka selalu projek dalam maktab tapi cuma dua bulan terakhir sebab sama-sama malu-malu kucing dan tak

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story