Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

aku suka lelaki tua / kekasih pertamaku 1979

by Siokois


hai aku siok. aku mahu menceritakan kekasih awalku ketika aku berusia 19. ia satu keadaan yang cukup tak dijangkakan. walaupun selama ini aku menyedari yang aku amat minat lelaki tua, tapi aku tak pernah memiliki bf. aku cuma lakukan sesekali. touch and go. bila terjumpa, rembat. namun segalanya berubah bila aku berkenalan dengan bf pertamaku ini. satu perkenalan yang tidak disengajakan dan suasana serta hari yang kini tetap menjadi sejarah dalam hidupku. bukan seks tapi peristiwa pertemuan dan perkenalan itu yang menjadi titik-tolak sejarah hidup dan kerjayaku sekarang.

baiklah begini bermulanya..... pagi itu hujan turun tiba-tiba. aku sepatutnya menghadiri temuduga kerja di sebuah jabatan kerajaan. satu jawatan kecil yang bersesuaian dengan taraf akademikku ketika itu yang hanya lulus senior cambridge. orang kampung macam aku miskin. miskin wang dan peluang. meskipun kelulusanku itu masih berada pada peringkat boleh melanjutkan pelajaran ke form six tetapi aku memilih untuk mencari pekerjaan. aku tidak boleh menyusahkan keluargaku yang miskin untuk membiayai segala keperluan buku dan lainnya jika aku meneruskan persekolahanku ke form six untuk tempoh 2 tahun lagi. jika aku gagal hsc sudah tentu aku aku terpaksa menggunakan kelulusan sc sahaja untuk cari kerja. jadi daripada rugi 2 tahun baik aku advance sekarang mencari pekerjaan.

berbalik perkenalan dan pertemuan dengan bf pertamaku itu. sebagaimana ku katakan tadi, pagi itu hujan. aku nak ke tempat temuduga. jadi ketika aku sedang menunggu bas di perhentian berhampiran rumah sewaku, tetiba sebuah kereta mini coupe berhenti di hadapanku. aku faham kereta tersebut berhenti kerana nak meumpangkan aku. pada ketika itu juga sebenarnya tiada orang lain di hentian bas tersebut. mungkin disebabkan hujan . lagipun bas memang tidak tentu jadual apatah lagi jika hari hujan. dan aku sebenarnya terpaksa menunggu bas kerana aku perlu ke tempat temuduga untuk pekerjaan yang aku telah pohon. kereta mini coupe yang berhenti di hadapanku di perhentian bas itu dipandu oleh seorang inggeris yang agak tua juga pada penglihatanku ketika itu. dia membuka cermin tingkap keretanya dan menyapa dengan senyuman yang cukup menarik. hai marilah naik. hari hujan ni. nanti basah pula. sapanya dengan bahasa melayu yang pelat inggeris. aku balas dengan senyum tanpa berkata apapa lalu membuka pintu mini coupenya dan duduk disebelahnya. selepas menaikkan cermin tingkap barulah aku menghulur tangan bersalam dan berkenalan. hai saya johan (namaku sebenar). i am harris holder.

entah bagaimana aku merasa cukup selesa dan gembira bersalam dan berpandangan dengan hariss. seorang lelaki tua inggeris yang menawan. kami berbual seketika sebelum dia memandu keretanya. aku nyatakan kepadanya yang aku nak menghadiri temuduga kerja. dia berjanji akan menhantar aku ke tempat temuduga tersebut kerana hari hujan. lagipun katanya bas memang sukar didapati pada pagi hujan sedemikian.

sepanjang perjalanan hariss begitu sopan menuturkan kata-kata. dia bercakap dalam bahasa inggeris pekat englandnya, manakala aku sesekali menggunakan perkataan-perkataan inggeris yang tungang langgang juga bunyinya. tak apa katanya. saya faham. hariss begitu budiman. cukup berterus terang. dia memperlihatkan dirinya sebagai seorang tua yang kebapaan kepadaku. aku apatah lagi memang amat menghormati orang-orang lebih tua kerana telah di ajar sedemikian sejak kecil lagi.

perjalanan dalam hujan berkereta mini coupe tak terasa cepat dalam perbualan rancak kami. hariss menghantar ku ke bangunan tempat temuduga dengan pesanan yang cukup memotivasi. selamat ditemuduga dan selamat mendapat pekerjaan itu, katanya. aku cukup terharu. aku salami tangan kanan dan menciuminya. hariss meletakkan tangan kirinya menepuk kepalaku dengan penuh kasih sayang. dia memberitahu, agar berjumpa lagi. sebelum aku turun dari keretanya, dia memberi kad namanya. aku ucap terima kasih dan dia terus beredar ke tempat kerjanya.

aku ditempat temuduga. segala pertanyaan yang diajukan aku jawab dengan yakin dan pasti. panel penemuduga juga nampak berpuas hati dengan penampilanku. meskipun aku budak baru lepasan sc tapi dengan potongan rambut yang kemas, pakaian ala kadar yang bersesuaian untuk kegunaan pejabat, aku rasa cukup yakin untuk diterima menjawat jawatan yang ku pohon itu. pengerusi memberitahu bahawa dalam tempoh 2 minggu aku boleh menghubungi pejabat berkenaan untuk mendapatkan jawaban sama ada berjaya atau tidak.

cerita ini tak habis lagi. nanti sambungannya, bagaimana aku menjadi kekasih hariss holder. apakah aku diterima bekerja. tungguuuuuuuuuuuuuuu. kalau rasa tak suka story ini bersambung emailkan kepada i12cu468g@gmail.com

###

4 Gay Erotic Stories from Siokois

aku suka lelaki tua

aku berumur 50. beristeri. ada anak. tapi aku macam orang muda. suka seks. bukan perempuan tapi lelaki tua. pelik kan. tapi begitulah aku. dah nak mati masih suka hisap batang. masih suka di liwat. masih gemar 69. tapi yang jelas aku bukan gay. aku lelaki normal. batang ku keras tengok perempuan seksi. tapi air liur ku melilih tengok lelaki tua yang handsome, chubby, kangkangnya kembang. wow.

aku suka lelaki tua / kekasih pertamaku 1979

hai aku siok. aku mahu menceritakan kekasih awalku ketika aku berusia 19.ia satu keadaan yang cukup tak dijangkakan. walaupun selama ini aku menyedari yang aku amat minat lelaki tua, tapi aku tak pernah memiliki bf. aku cuma lakukan sesekali. touch and go. bila terjumpa, rembat. namun segalanya berubah bila aku berkenalan dengan bf pertamaku ini. satu perkenalan yang tidak disengajakan dan

aku suka lelaki tua / kekasih pertamaku 1979 episod dua

ingat lagi siok. hari itu aku ceritakan mengenai seorang inggeris tua hariss holder hantar aku ke tempat temuduga kerja.setelah beberapa hari, pada satu pagi aku menelefon hariss. mulanya dia agak keliru. awak siapa? adakah saya pernah jumpa. saya agak sibuk sekarang. begitu katanya dengan pelat inggeris. walaupun perkataannya agak kasar tapi nada suaranya lembut. ah betapa sedapnya telinga

aku suka lelaki tua / kekasih pertamaku 1979 episod tiga

hai aku siok lagi. aku johan lah. ok le. siok ke johan ke aku tetap seorang pencinta lelaki tua. aku nak sambung cerita bf inggerisku bernama hariss tu.kami berkucupan dalam bilik bacaannya. aku sebenarnya tak menyedari yang hariss sudah lama memerhatikan aku yang sedang tidur. ketika kejadian itu rupanya semua stafnya sudah balik. dah lewat petang. katanya dia tak mahu mengejutkan aku. dia

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story