Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

TAK SANGKA KENAL ABANG POLIS!!! EPISOD 2

by Zamfarahin10


Maaf la kalau ada yang tertunggu2 sambungan cerita aku ni. Baru ada kelapangan masa...

Kami telah sama2 bersedia untuk melayari bahtera nikmat yang telah dipendam sekian lama. Ternyata A lebih bersedia apabila dia membuka laci dan mencapai kondom dan KY lalu dihulurkan kepada ku. Dengan bantuan A kondom telah siap dipakai dan aku melumurkan jel KY pada batangku dan ku lumurkan juga pada lubang anus A. Aku mainkan jari telunjuk ku kelubang keramat A yang agak sempit. A memejamkan matanya bila aku mula menolak masuk dan keluar dengan jariku..setelah beberapa ketika aku masukkan 2 jari dan mengulangi tujahan jari2ku. Bila aku pasti yang A sudah mula selesa, aku menguak peha A ke atas dan aku masuk batangku yg telah terpacak keras sejak dari tadi ke arah lubang anus A. Sebaik saja kepala takuk aku yang agak kembang dihujung mula melepasi gelang anus A, aku dengar A mengeluh dan sedikit mengerang menahan rasa sakit. "sakit ke sayang?" "tak pe bang...sikit je..teruskan banggg...arrggghhh.."

Aku menolak lagi batangku menusuk lebih dalam meneroka lubang A hingga ke pangkal dan mendakap A yang masih sedikit mengeluh. Kami berkucupan lagi..lidah A aku kulum dengan kemas sambil A mendakap erat tubuhku..kami berpandangan seketika. "abang, saya happy sangat dapat jumpa abang..". "Abang pun.." aku balas dengan kucupan. "saya dah tak sabar ni bang..teruskanlah..sedap sangat batang abg dalam lubang saya ni..." Aku mula mengayuh dengan menarik dan menolak batangku dengan rythm yang perlahan. Batangku mula dapat menyesuaikan dengan anus A yang semakin menerbitkan rasa nikmat yang hebat sekali. A juga sudah agak selesa dan hanya memejam mata dengan keluhan dan erangan yang mengghairahkan. Aku jadi semakin terangsang bila melihat keadaan A yang menampakkan dia juga menikmati permainan ini.Sekali2 aku mendakap tubuh A sambil mengucup dan mengulum lidah A. A membalas dengan respon sangat hebat. "ohh bangg...sedapnya banggg...sedap sangat2 batang abg ni..lagi banggg...arghhh" Mendengar keluhan nikmat dari bisikan A tu, aku terus melutut dan menyandarkan kaki A ke bahu ku..aku mula menukar rentah kayuhan dengan kayuhan lebih pantas. Pelayaran diteruskan dengan kami sama2 menikmati dan saling membalas tiap gerakan. Suhu bilik yang dingin telah mula bertukar menjadi hangat, sehangat pertarungan kami yang baru separuh jalan. Setelah 20 mnt berkayuh, masih belum nampak tepian untuk kami berlabuh.

A kini mengambil posisi di atas. Batangku dibenam semula ke dalam lubang A yang mula selesa menerima terjahan2 yang lebih keras dari ku. A mula mengayuh dari atas. Aku dapat melihat dengan jelas batang ku masuk dan keluar bila A menghentak turun naik punggungnya. Batangku tepat menerjah masuk kelubang keramatnya setiap kali A melakukanya berterusan. Ternyata A cukup menikmati dengan gaya itu bila aku lihat matanya terpejam dengan bibirnya yang terketap rapat. Aku dapat lihat satu pemandangan yang cukup indah sekali...kami sempat berdakapan dan berkucupan dalam posisi begitu. Aku membantu dengan dengan menghentak batangku kearah lubangnya dan setiap tujahan dibalas dengan dengusan kenikmatan. "hmmm sedap bang...lagi bang..."setelah lebih setengah jam..tubuh kami mula bermandi keringat. Aku lantas memeluk erat tubuh A dan saling berguling..wajah kami bertatapan. Aku kembali berada di atas. Batang ku masih tidak terlepas dan menyambung dengan kayuhan yang semakin lama semakin laju. Nafas kami makin kencang senada dengan gerakan dan kayuhan ku. Kaki A melingkari pinggang ku dan pelukan kami menjadi semakin erat bagai tak mau dilepaskan.

"bang..saya dah tahan ni bang..bang..." aku dapat rasakan yang kemutan anus A sambil lidah kami melingkar ganas bagai tak mahu mengalah dan saling berbalas. "argghhh..bang sedap bang,,,dah tak tahan ni..." tak lama kemudaian aku dapat rasakan cairan hangat antara tubuh aku dan A. Rupanya A telah memuntahkan air maninya sedang aku masih terus dengan kayuhan yang belum berpenghujung.Nikmat sekali bila A mengemut anusnya semasa dia memuntahkan cairan hangat tu tadi. "macam mana? A puas ke?" aku mengujinyanya. "memang puas sangat2 bang..sedap tak terkata" balas A sambil tubuh ku didakap semakin kuat. Aku menjadi semakin bersemangat untuk meneruskan tugasan terakhir. Kayuhan aku tingkatkan ketahap maksima. Aku dapat rasakan yang aku akan sampai ke garisan penamat. Aku peluk A dan lehernya aku jilat dan menggigit manja telinga A. A membalas pelukan ku..dan akhirnya.." arrggghhh...sayang...nikmat sangat sayang...arghhh,,," aku tak dapat menahan lagi bila semua darah telah berkumpul di hujung batangku.Bunyi becak kesan dari air mani A antara tubuh kami mengiringi setiap tujahan ku menambakan lagi irama yang menasikkan ..pancutan demi pancutan aku lepaskan dalam kondom dengan batang ku masih menujah terus bertubi2 hingga ke pancutan yang terakhir. Nikmat tak terkata...impian kami sudah terlaksana dengan jayanya. A mengucup pipi ku kiri dan kanan.."terima kasih bang..saya enjoy sangat2" Aku membalas dengan kucupan di dahinya. "terima kasih juga atas layanan istimewa yang A berikan. Abang dapat rasakan keikhlasan layanan A.."

Kami terus berpelukan sepanjang petang itu dan tertido. Kami berjanji untuk melayari bahtera dengan aksi yang lebih hebat malam nanti. Peluang semalaman yang tak akan aku lepaskan, pastinya akan kami penuhi dengan sentuhan, ciuman, pelukan dan adegan2 ghairah yang disudahi dengan pancutan hangat air mani masing2. Disepanjang pertemuan aku dengan A kami telah bersetubuh sebanyak 5 kali hingga sampai ke kemuncak kenikmatan yang kami sama2 nikmati sepenuh hati. Aku suka ciuman dan kucupannya. Pandai bermain lidah dengan kuluman yang mengasyikkanTakkan aku lupakn itu Kenangan yang sangat indah utk dikenang..

Perpisahan sementara ini pasti akan kami tunggu saat dan ketika untuk bersatu semula... jumpa lagi.

###

2 Gay Erotic Stories from Zamfarahin10

TAK SANGKA KENAL ABANG POLIS!!! EPISOD 2

Maaf la kalau ada yang tertunggu2 sambungan cerita aku ni. Baru ada kelapangan masa...Kami telah sama2 bersedia untuk melayari bahtera nikmat yang telah dipendam sekian lama. Ternyata A lebih bersedia apabila dia membuka laci dan mencapai kondom dan KY lalu dihulurkan kepada ku. Dengan bantuan A kondom telah siap dipakai dan aku melumurkan jel KY pada batangku dan ku lumurkan juga pada lubang

TAK SANGKA KENAL DENGAN ABANG POLIS!!!

Hai..aku selalu baca cerita2 ko orang dlm laman ni. Tapi tak tau macam mana nak kongsikan cerita aku kat sini. Aku tak berapa pandai guna bahasa yang indah dan teratur. Tapi aku akan cuba. Antara banyak2 cerita yang aku baca, aku paling suka kisah Polis Trafik Halim. Menarik sangat2. Tapi yang paling best tu sebab ia adalah pengalaman yang hampir sama yang aku alami dengan seorang anggota polis

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story