Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Petang Sabtu

by Hamri


Seperti yang dijanjikan, saya berada di ofis bang Manan, teman hidupku selama 12 tahun, pada pukul dua petang nak pergi tengok wayang bersama dia nanti.

Bang Manan baru saja letakkan gagang telefon dan dia nampak saya. “Mintak maaf, customer talipon, dia datang lewat, kena tunggu dia sejam lagi.”

“Ok” Saya jawab sambil senyum dan kemudian duduk di depan bang Manan. Bang Manan beranjak ke arah pintu dan kuncikan pintu. Lepastu dia berdiri di belakang saya dan membisik di telinga saya. “Sayang, saya nak”

“Di sini? Ofis?” Saya gelak.

“Kan kita ada masa satu jam?” Kemudian dia terus cium pipi saya. Bila saja Bang Manan nakkan saya, saya bagi saja. Bagi saya, saya milik Bang Manan. Dia berhak memiliki saya bila saja dia nak.

Saya bangun dan pusingkan badan saya supaya berdepanan dengan Bang Manan. Dia terus cium bibir saya sambil tanggalkan tali pingggang saya. Kami terus bercium sambil Bang Manan buka seluar panjangdan seluar dalam saya. Kemudian dia duduk di atas kerusi dan cium butuh saya dan mambasahkan batang saya dengan lidahnya yang lembut dan panas. Kemudian dia masukkan batang saya ke dalam mulutnya. Saya mengeluh.

Sungguhpun pagi ini, kami sudah lakukan seks, tapi bagi kami, seks itu boleh banyak kali, boleh jadi siang, boleh jadi malam. Bila kami berduaan, mood akan wujud, kami akan bercium atau mengulum. Kami faham bukan semua pasangan gay yang bertuah macam kami. Setiap kali bila terfikir pasangan gay yang cuma dapat jumpa sekali dua sebulan, kami rasa kami harus hargai setiap detik masa yang kami dapat bersama.

Bang Manan pandai menghisap. Setiap kali dia hisap batang saya, dia hisap seolah olah dia hisap batang saya untuk kali pertama.Dia suka hidu batang saya dan perhati kan batang saya untuk seketika sebelum dia cium dan ulum batang saya.

Bila hisap, dia suka ubah kelajuan. Kadang kadang dia hisap perlahan dengan cara yang lembut, kadang kadang dia hisap batang saya denagn ketat, kadang kadang dia hisap dengan laju sekali sehingga saya hampir memancut, tapi dengan segera dia lambatkan kelajuan supaya dia boleh melengahkan keiniginan saya nak pancut.

Dia akan samada mengangguk atau menggeleng kepalanya dengan batang saya di antara bibirnya supaya batang saya naik turun naik atau goyang dari sisi ke sisi . Kadang kadang dia hisap batang saya dengan ketat dan saya dapat rasa batang saya bergeser dengan setiap permukaan lidah dan rahang mulutnya.

Bila Bang Manan hisap batang saya, dia suka ubah gaya dari hisap ke jilat dari jilat ke cium dan dari cium ke hisap semula bersilih ganti. Bagi kami, ini kira warming up. Lepas itu, Bang Manan akan tingkatkan kelajuan, seolah olah dia rakus sangat dengan batang saya, dia pegang paha saya serta goyang paha supaya batang saya boleh menusuk ke kerogkongnya sedalam mungkin. Dia hisap batang saya dengan kuat dan begitu laju sekali, saya mula mengeluh dan badan saya bergetar dan bila bila saja saya akan memancut,

Bang Manan dapat kesan tanda saya nak pancut, terus dia perlahankan kelajuan dia hisap batang saya. Dia cuba hisap dengan perlahan supaya keingingan saya nak pancut dikurangkan.

Kemudian dia mula jilat dan cium batang saya dan sekali kala dia akan hisap batang saya dengan ketat supaya batang saya tetap tegang. Ini berlangsung seketika kemudian dia akan sekali percepatkan hisapan dia.

Bagi Bang Manam, hisap batang itu bukan saja suatu yang dia enjoy tetapi menghisap batang saya itu tanda kasih sayang Bang Manan terhadap saya. Sungguhpun saya tahu Bang Manan sayang saya setiap saat dalam hidupnya, tapi saya dapat rasa kasih sayangnya paling mendalam bila dia hisap batang saya. Bila batang saya di celah bibirnya, itulah saat yang mana saya dan hanya saya dimilikinya. Bila Bang Manan hisap saya, benda lain dalam dunia ini tak wujud lagi, cuma penyatuan dua insan yang terdiri daripada Bang Manan dan saya.

Sekarangni Bang Manan semakin meningkatkan kelajuannya menghisap batang saya, pada masa yang sama, dia tak nak saya pancut. Saya mula mengayuh paha saya supaya batang saya keluar dan masuk mulut Bang Manan dengan perlahan. Kekadang saya letak tangan di kepala Bang Manan dan cuba bawa kepalanya sedekat dengan perut saya kalau boleh supaya batang saya boleh memasuki kerongkongnya sedalam mungkin dan kemudian saya akan berhenti seketia merasai butuh sayang tersekat di antara celah kerongkongnya.

Pada waktu ini, bila kami jadi pegun, saya dapat dengar pernafasan Bang Manan yang agak cepat. Kadang kadang saya inginkan saat ini berkekalan, kerana saat-saat inilah saya bagitahu Bang Manan saya dan batang saya milik dia. Keseluruhan batang saya telah terbenam dalam mulutnya dan kalau boleh saya tidah ingin keluarkan batang saya dari mulutnya kerana ini tanda penyatuan jiwa kami

Kemudian Bang Manan dengan perlahan pisahkan butoh batang saya dari celah keronkongnya tapi dengan serta merta dia tenggelamkan kepala di antara paha saya supaya butoh saya sekali tersekat di antara kerongkong. Saya mengeram dengan rasa suka sangat. Kemudian dia pegang paha saya dan goyang paha saya supaya batang saya bertubi tubi menyerang kerongkongnya.

Saya tahu waktu ini Bang Manan mencari air mani saya, saya bersedia nak memancut tapi saya tak ingin pancutan saya berlaku awal sangat. Kekadang saya tahan kepalanya sejenak untuk perlahankan hisapan dia. Secebis secebis keinginan saya nak memancut semakin meningkat, pada masa yang sama saya cuba melengahkan pancutan saya. Tapi bagi Bang Manan, dia semakin garang, hisap batang saya dengan rakus sekali disertai bunyi hisapan yang kuat. Saya semakin mendekati kemuncak, dan waktu ini saya tahu saya tak dapat tahan hisapan Bang Manan sepantas kilat. Saya tutup mata saya menikmati saat saat keemasan ini yang mana saya rasa diri saya seolah olah terapung apung di langi.

Saat genting itu tiba, pancutan saya meletup dan batang saya bergegar dalam mulut Bang Manan. Berpusu pusu air mani saya dipancut ke dalam kerongkong Bang Manan. Dengan perlahan, Bang Manan telan setiap detik air mani saya kemudian dia jilat butoh saya dengan rapi memakai hujung lidahnya untuk pastikan setiap air mata ditelannya.

Batang saya tetap tinggal dalam mulut Bang Manan untuk waktu yang agak lama sementara menunggu kami tenangkan pernafasan kami. Kemudian Bang Manam bangun dan cium bibir saya serta masukkan lidahnya ke mulut saya mencari lidah saya. Kemudian, dia membisik di telinga saya, “I love you.” Saya menyahut “I love you too.” Kemudian sekali lagi dia cium bibir dan lidah saya dengan penuh keghairahan. Tiba tiba, sedetik air mata mengalir keluar dari hujung mata saya. Adakah ini tanda kebahagian? Bukan mudah, kami mejadi kekasih selama 12 tahun. Saat yang kami nikmati ini sudah berbaloi kalau kami terpaksa mengharungi segala kerumitan nak hidup bersama. Apatah lagi, kami begitu bertuah sekali dapat menikamati waktu seindah ini siang malam setiap hari.

###

Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

6 Gay Erotic Stories from Hamri

air mani abang azwan

Ini cerita saya dengan bang azwan. Sudah 10 tahun saya bersama bang zwan.tinggal di sebuah rumah pangsa. Sekarang ini dia tidur nyenyak di sebelah saya. Sudah jadi kebiasaan bagi abang zwan tanggalkan seluar dalam sebaik saja dia masuk bilik tidur. Dia rasa selesa tanpa berpakaian, lagipun kekadang cuaca panas, apalagi dah beribu-ribu kali saya merasai kemanisan tubuh badan dia yang tegap. Saya

Kisah kami

Sebaik saja saya duduk di tepi katil, bang Rahmat lucutkan boxernya. Apa yang saya lihat di depan mata saya ialah tubuh lelaki yang tegap dan begitu macho sekali. Tunggu apalagi, saya terus cium batang bang Rahmat dan menggosok batangnya dengan bibir saya. Saya dapat merasai batang Rahmat berkembang sambil saya hisap batangnya dengan perlahan. Saya dapat dengar bang Rahmat mengerang keseronokan.

Kisah kami 2

Bila saya terjaga dari tidur, masih subuh lagi. Dalam kesamaran, saya nampak susuk tubuh bang Rahmat yang agak berisi dan batangnya yang separuh keras. Teringat saya betapa istimewa rasanya bila batang bang Rahmat bergeseran dengan lidah saya semalam. Ya, batang bang Rahmat merupakan sumber ilham harian saya. Sudah genap 7 tahun kami bersama, saya masih kagum dengan batangnya. Saya bertuah

Kisah kami 3

Sekali lagi Bang Rahmat pegang kepala saya supaya pergerakan kepala saya dihentikan sama sekali. Dengan batang bang Rahmat masih digenggam bibir saya, saya kedengaran tarikan nafas bang Rahmat disusuli keluhan yang agak panjang. Saya tahu bang Rahmat tengah menahan keiniginan nak memancut. Ini adalah kali ketiga dia memperhentikan pergerakan kepala saya. Dengan perlahan lahan saya

Petang Sabtu

Seperti yang dijanjikan, saya berada di ofis bang Manan, teman hidupku selama 12 tahun, pada pukul dua petang nak pergi tengok wayang bersama dia nanti. Bang Manan baru saja letakkan gagang telefon dan dia nampak saya. “Mintak maaf, customer talipon, dia datang lewat, kena tunggu dia sejam lagi.” “Ok” Saya jawab sambil senyum dan kemudian duduk di depan bang Manan. Bang Manan beranjak

Upacara menyambut kepulangan

“Sayang, bang dah balik”“Ya sayang, ada apa cerita?”“Biasa, meeting, jumpa customer, apa lagi?”Sambil Tajuddin tanggalkan tali leher, Zul sudah bukakan tali pinggang Tajuddin. Seakan akan kesuntukkan masa, Zul terus lucutkan seluar panjang dan seluar dalam Tajuddin dan batang Tajuddin berdiri tegak. Tidak melengahkan masa lagi, Zul terus masukkan batang Tajuddin ke dalam mulut.Tajuddin

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story