Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kisah kami

by Hamri


Sebaik saja saya duduk di tepi katil, bang Rahmat lucutkan boxernya. Apa yang saya lihat di depan mata saya ialah tubuh lelaki yang tegap dan begitu macho sekali. Tunggu apalagi, saya terus cium batang bang Rahmat dan menggosok batangnya dengan bibir saya. Saya dapat merasai batang Rahmat berkembang sambil saya hisap batangnya dengan perlahan. Saya dapat dengar bang Rahmat mengerang keseronokan.

Sudah enam tahuan kami bersama, namun cinta kami semakin pekat semakin kukuh. Sungguhpun, jurang usia kami agak ketara, ramai yang ingat dia bagaikan bapa saudara saya, saya tak kisah, asalkan bang Rahmat di samping saya setiap masa. Memang bertuah saya kerana selama enam tahun, kami tetap tidur bersama setiap malam.

Bagi orang lain, saya kawan istimewa bang Rahmat. Bang Rahmat pemandu kontena, sungguhpan di antara mereka yang kenal bang Rahmat agak tahu perhubungan istimewa saya dengan bang Rahmat, mereka buat tak tahu saja. Lagipun, bang Rahmat mempunyai rupa yang macho, bermiasai dan badan tegap macam besi, dia nampak lagi jantan dari lelaki biasa.

Sebulan dua, bang Rahmat akan bawa saya balik kampung mengunjungi bapa dia. Bang Rahmai jarang bergaul dengan saudara dia, jadi biasanya kami balik hari minggu supaya tidak bertembung dengan saudaranya yang balik kampung hujung minggu. Bang Rahmat tidak pernah berterus terang dengan bapa dia tentang perhubungan dia dengan saya, namun, bapa bang Rahmat sudah anggap saya anak menantu dia. Sekali kala, dia minta saya jaga bang Rahmat.

Bilik tidur bang Rahmat masa kecil dulu masih dikekalkan oleh bapa bang Rahmat, jadi saya dan bang Rahmat akan tidur bersama. Cuma di kampung agak sunyi, jadi bila saya berciuman dengan bang Rahmat atau hisap batang dia, saya kena buat dengan perlahan supaya tidak bising sangat. Bang Rahmat pun kena tahan suaranya supaya tidak menegerang kuat macam biasa.

Jadi, biasanya bang Rahmat ambil masa yang agak lama sebelum mencapai kemuncak dan seterusnya memancut air maninya ke kerongkong saya. Bila masa di perpanjangkan, saya lebih dapat merasai kemanisan ciuman bang Rahmat, dapat menghidu kejantanan dan lebih menikmati batangnya yang sedap tidak terhingga. Cuma katil bang Rahmat agak sempit, jadi kami terpaksa bercium dengan lebih rapat dan saya terpaksa mengambil batangnya lebih dalam ke kerongkong saya.

Sungguhpun saya tiada di samping bang Rahamt masa dia kecil dulu, tetapi bila dia berada di bililk ini, dia seolah olah berubah macam masa dia remaja dulu, lebih suka bermain dan cuba gaya yang berlainan. Bilik tidurnya bukan besar, tapi dia minta saya hisap batangnya di lantai, atas kerusi, meja dan dinding. Yang paling berani sekali, kami buat di bilik air di luar bilik tidur. Sekali dua kami buat di ruang tamu bila bapanya menghadiri kenduri.

Saya ikut sahaja apa yang bang Rahmat suruh kerana dia sudah anggap saya teman hidup dia dan dia ingin merasakan kehadiran saya di zaman remaja. Apa yang saya rasa aneh ialah bang Rahmat tak pernah kunci bilik tidur. Sungguhpun bang Rahmat tak pernah bagitahu sebab, saya rasa mungkin dia harap bapanya dapat tahu yang kami memang bahagia bersama dan dia tak kisah kalaupun bapanya nampak kami tidur berbogel.

Lagipun, bapanya sudah layan saya macam ahli keluarganya. Hidup saya sudah sebati dengan bang Rahmat. Setiap hari, saya dihidang dengan pancutan air mani bang Rahmat enak, bang Rahmat memang sudah lama wujud di diri saya baik di tubuhku atau jiwaku. Selain daripada waktu kerja, di mana saya bang Rahmat berada, saya pasti di samping dia. Kami jauh lebih rapat dari pasangan biasa.

Macam malam ini, kami pergi menyaksi perlawanan sepak di gerai mamak. Bang Rahmat memang peminat bola sepak dan sanggup jaga larut malam menyaksi perlawanan. Saya pun jadi peminat atas pengaruh dia. Lepas perlawanan tadi, kami balik flat dan bang Rahmat inginkan seks pula. Bagi saya, seks itu bukan semata mata untuk keseronokan saja, tapi suatu pengalaman yang mana saya dapat menghayati dengan keikhlasan hati.

Setiap kali, bila saya pandang tubuh bang Rahmat yang tegap, saya seolah olah tengah memerhati sebuah lukisan yang indah. Bila saya menghidu batang bang Rahmat, saya macam terhidu kejantanan bang Rahmat yang liar. Bila saya dijamu dengan batang Rahmat, saya tahu saya tengah menerokai dunia bang Rahmat yang penuh misteri. Saya suka perhatikan hembusan nafas dan denyutan jantan bang Rahmat bila menikmati batangnya, ini bagai irama yang merdu.

###

6 Gay Erotic Stories from Hamri

air mani abang azwan

Ini cerita saya dengan bang azwan. Sudah 10 tahun saya bersama bang zwan.tinggal di sebuah rumah pangsa. Sekarang ini dia tidur nyenyak di sebelah saya. Sudah jadi kebiasaan bagi abang zwan tanggalkan seluar dalam sebaik saja dia masuk bilik tidur. Dia rasa selesa tanpa berpakaian, lagipun kekadang cuaca panas, apalagi dah beribu-ribu kali saya merasai kemanisan tubuh badan dia yang tegap. Saya

Kisah kami

Sebaik saja saya duduk di tepi katil, bang Rahmat lucutkan boxernya. Apa yang saya lihat di depan mata saya ialah tubuh lelaki yang tegap dan begitu macho sekali. Tunggu apalagi, saya terus cium batang bang Rahmat dan menggosok batangnya dengan bibir saya. Saya dapat merasai batang Rahmat berkembang sambil saya hisap batangnya dengan perlahan. Saya dapat dengar bang Rahmat mengerang keseronokan.

Kisah kami 2

Bila saya terjaga dari tidur, masih subuh lagi. Dalam kesamaran, saya nampak susuk tubuh bang Rahmat yang agak berisi dan batangnya yang separuh keras. Teringat saya betapa istimewa rasanya bila batang bang Rahmat bergeseran dengan lidah saya semalam. Ya, batang bang Rahmat merupakan sumber ilham harian saya. Sudah genap 7 tahun kami bersama, saya masih kagum dengan batangnya. Saya bertuah

Kisah kami 3

Sekali lagi Bang Rahmat pegang kepala saya supaya pergerakan kepala saya dihentikan sama sekali. Dengan batang bang Rahmat masih digenggam bibir saya, saya kedengaran tarikan nafas bang Rahmat disusuli keluhan yang agak panjang. Saya tahu bang Rahmat tengah menahan keiniginan nak memancut. Ini adalah kali ketiga dia memperhentikan pergerakan kepala saya. Dengan perlahan lahan saya

Petang Sabtu

Seperti yang dijanjikan, saya berada di ofis bang Manan, teman hidupku selama 12 tahun, pada pukul dua petang nak pergi tengok wayang bersama dia nanti. Bang Manan baru saja letakkan gagang telefon dan dia nampak saya. “Mintak maaf, customer talipon, dia datang lewat, kena tunggu dia sejam lagi.” “Ok” Saya jawab sambil senyum dan kemudian duduk di depan bang Manan. Bang Manan beranjak

Upacara menyambut kepulangan

“Sayang, bang dah balik”“Ya sayang, ada apa cerita?”“Biasa, meeting, jumpa customer, apa lagi?”Sambil Tajuddin tanggalkan tali leher, Zul sudah bukakan tali pinggang Tajuddin. Seakan akan kesuntukkan masa, Zul terus lucutkan seluar panjang dan seluar dalam Tajuddin dan batang Tajuddin berdiri tegak. Tidak melengahkan masa lagi, Zul terus masukkan batang Tajuddin ke dalam mulut.Tajuddin

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story