Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Melawat Penpal di Pulau Pinang

by Motn168


Saya kenal Adam dari internet, dan dia mengajak untuk berjumpa saya di Pulau Pinang dan tinggal di rumahnya. Saya pun bersetuju. Adam berumur 23 berasal dari Sabah tapi belajar di USM, Pulau Pinang. Orangnya kurus, 170cm dan berat 62kg, bottom boy.

Aku telefon Adam supaya mengambil aku di airport. Adam pergi ke airport dengan menaiki motosikal. Ini kerana aku beritahu yang aku tidak membawa apa-apa barang jadi aku suruh Adam menjemput dengan motosikal sahaja. Adam tiba di airport pukul 11.00 malam. Aku sudah pun menunggu. Semasa dalam perjalanan balik tiba-tiba hujan turun dengan lebatnya. Tiada tempat berteduh untuk kami singgah. Lalu Adam membawa motor perlahan-lahan. Adam ketika itu hanya memakai seluar track dan t shirt. Nasib baiklah Adam pakai rain coat jadi badan Adam tidak basah sangat dan yang basah cuma seluar.

Adam bertanya pada Aku apakah kita hendak berhenti dulu sehingga hujan teduh. Aku jawab, "tidak usah berhenti kerana kalau berhenti nanti lagi sejuk sebab seluar dan baju dah basah". Lalu Adam bawa motor terus dan Aku duduk rapat dengan badan Adam jadi Adam terasa sedikit hangat. Tangan Aku pula memeluk erat pinggangnya.

Kenderaan tidak berapa banyak yang lalu cuma ada sebuah kereta di hadapan. Tiba-tiba kereta tersebut break untuk masuk ke kanan. Adam pun break mengejut. Badan Aku menjadi rapat ke badan Adam dan tangan aku pula tiba- tiba berada di atas senjata sulit Adam. Setelah motor berjalan semula Adam dapati tangan Aku masih berada di koneknya. Adam jadi tak tentu arah sebab Adam takut koneknya akan bangun. Adam ketika itu tidak memakai underwear so lama kelamaan koneknya mula membesar dan mengeras. Adam merasa malu ketika itu. Konek Adam menjadi semakin besar dan keras. Adam tidak pasti sama ada Aku perasan atau tidak. Tapi yang pastinya Adam dapat rasakan yang Aku mungkin sengaja tidak mengalihkan tanganku dari koneknya. Adam juga dapat rasakan Aku juga sedang stim kerana Adam dapat rasa konek Aku keras dan panas dibahagian punggungnya.

Tiba-tiba Aku meramas koneknya yang telah keras itu sambil bertanya kenapa konek Adam menjadi keras. Adam dengan malu menjawab mungkin sejuk agaknya. Aku lalu mengatakan kalau sejuk biar aku panaskan lalu dengan itu Aku meramas-ramas batang Adam yang sudah pastinya menjadi semakin keras. Aku sempat berbisik mengatakan bahawa koneknya besar. Aku semakin berani kerana telah memasukkan tangan aku kedalam seluar Adam dan telah memegang koneknya. Sungguh nikmat Adam rasakan ketika itu. Aku lalu berkata pada Adam yang saya suka pada koneknya yang besar, panjang dan keras. Nasib baik Adam pakai rain coat jadi orang tidak perasan yang konek Adam telah dikeluarkan oleh Aku dari dalam seluar. Aku kini meramas-ramas dan mula melancapkan koneknya. Adam merasa sungguh syok dan selang beberapa ketika Adam telah memancutkan susu pekat dengan banyak dan telah meleleh diseluar. Terhoyong hayang juga motor yang Adam bawa sebab kesedapan akibat pancutan yang banyak itu. Setelah beberapa ketika Aku telah memasukkan semula konek Adam ke dalam seluar. Kami tiba di rumah beberapa minit kemudian.

Ayah Adam tiada di rumah jadi Adam ajak Aku masuk. Adam menyuruh Aku mengganti pakaian aku yang basah lalu Adam masuk ke bilik untuk mengambil tuala mandi. Bila Adam keluar dari bilik Adam dapati Aku sudahpun menanggalkan baju dan seluar dan tinggal hanya seluar dalam berwarna putih. Adam melihat bonjolan yang besar pada seluar aku. Setelah memberikan tuala Adam pun pergi ke bilik air untuk mandi sedikit air panas. Sedang Adam mandi tiba-tiba Aku masuk.. Aku tanya boleh saya join sama. Adam jawab boleh saja. Adam melihat Aku menanggalkan seluar dalam aku dan melenting keluarlah batang Aku yang keras itu. Melihatkan batang Aku yang keras itu membuatkan batang Adam mula keras semula. Aku tersenyum melihat konek Adam yang terhenjut-henjut kerana sedang mula mengeras. Aku datang dekat lalu memegang konek Adam yang kini sudah keras terpacak lurus menegak. Adam mengambil kesempatan memegang konek Aku yang sudahpun keras sejak dari tadi lagi.

Aku lalu mengatakan pada Adam bahawa apa yang berlaku ini jangan diberitahu kepada sesiapapun. Adam berjanji pada Aku yang Adam tidak akan memberitahu sesiapa mengenai kejadian ini. Adam semakin seronok meramas-ramas konek aku. Aku mengatakan pada Adam yang aku suka pada konek Adam yang besar dan panjang serta telur Adam yang agak besar juga. Aku bertanya pada Adam berapa panjang konek Adam. Adam menyuruh Aku mengukur sendiri. Setelah mengeringkan badan kami pun masuk ke dalam bilik.

Tiba-tiba Aku telah mengambil koneknya dan mula menjilat kepala konek yang kembang macam cendawan itu. Aku menjilat-konek Adam seperti menjilat ais krim. Aaaahhhh...... sedapnya Adam rasa. Setelah menjilat-jilat konek serta telur Adam Aku mula mengolom dan menyonyot-nyonyot konek Adam. Adam merasa sungguh nikmat sekali kerana inilah kali pertama konek Adam dikolom, dijilat dinyonyot oleh orang. Dan orang yang pertama melakukan itu adalah saya.

Oleh kerana terlalu syok tiba-tiba Adam telah memancutkan susu pekatnya ke dalam mulut aku. Arrgggghhhhhh...... jeritnya kelazatan. Beberapa pancutan yang pekat telah menerjah masuk dalam mulut aku. Adam dapati Aku semakin kuat menghisap koneknya dan juga telah menelan susu pekatnya yang banyak itu. Aku cuba untuk menelan semua susu pekat Adam tapi oleh kerna banyak dan cepat pula susu tersebut keluar maka ada yang meleleh di pipi dan di dagu aku. Adam merasa syok yang tak terhingga kerana Aku telah menghisap habis susu pekat Adam. Tidak lama lepas Adam memancutkan susu pekat ke dalam mulut Aku Adam dapati Aku pula menjerit kecil arggghhhhh...... ooohhhh......dan serentak itu juga Adam dapat rasakan yang Aku telah memancutkan susu panasnya dan telah kena pada kaki Adam. Adam biarkan saja susu Aku meleleh di kaki ku kerana Adam juga rasa syok biola melihat susu pekat Aku terpancut keluar.

Setelah itu kami pun tidur berpelukan di atas katil. Aku mengatakan pada Adam yang aku suka pada Adam dan akan cuba untuk memuaskan dirinya sambil mencium bibir Adam dan Adam membalas ciuman aku. Adam pun mengatakan yang Adam juga menyukai aku.

###

5 Gay Erotic Stories from Motn168

Kawan Baru Khairul

Khairul berumur 28 tahun, bekerja sebagai jurubina di Kuala Lumpur tinggi 170 berbadan berisi dengan kulit halus dan licin. Saya kenali Khairul dari PR dan kemudian dia whatsapp saya dan dari situ la bermulanya kisah hubungan kita berdua di awal Februari ini.Pada 14 Feb 2013 di hari Valentine, dan masih Tahun Baru Cina, saya masih cuti dan rasa bosan seorang di rumah di Puchong, maka

Laman Web Badrul

Saya kenal budak bottom ni dari laman web, nama dia Badrul umur 25 tahun dari Damansara, tinggi 168 dan berat 60, kurus berkulit licin dan cerah. Kami pun berbalas mesej dalam laman web dan satu malam Khamis yang panas dia hantar mesej dalam web tanya kalau saya free nak jumpa. Masa tu pun memang saya free, saya tanya buat apa nak jumpa malam Khamis hari pun dah malam jam 10:30 mlm dan

Melawat Penpal di Pulau Pinang

Saya kenal Adam dari internet, dan dia mengajak untuk berjumpa saya di Pulau Pinang dan tinggal di rumahnya. Saya pun bersetuju. Adam berumur 23 berasal dari Sabah tapi belajar di USM, Pulau Pinang. Orangnya kurus, 170cm dan berat 62kg, bottom boy.Aku telefon Adam supaya mengambil aku di airport. Adam pergi ke airport dengan menaiki motosikal. Ini kerana aku beritahu yang aku tidak

Nizam Kawanku dari JB

Sebagai PLU di sini kita kena berhati-hati bila mengenali seseorang dan saya tidak pergi ke sauna atau disco PLU, jadi satu-satunya tempat untuk mencari kenalan rapat ialah dari laman web.Di sini saya kenal Nizam, umur 24 budak bottom dari JB. Nizam sudah bekerja sebagai tukang masak di sebuah restoran tempatan di JB. Setelah lebih tiga bulan mengenali Nizam saya tahu dia off hari

Seks Dgn Jururawat Lelaki

Ini kali pertama saya menulis pengalaman seks saya di sini, lagipun saya ni cina jadi bahasa msia memang tak sebaik, harap semua dapat mengecapi pengalaman saya ini. Ini kisah yang baru berlaku, hari tu saya pergi ke hospital UKM untuk melawat pakcik saya yang sakit dan dalam hospital. Oleh kerana, makcik saya tidak pandai berbahasa saya pun tolong bertanya kepada seorang jururawat

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story