Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

CURANG KEPADA MS

by Hizam


Salam kepada semua pembaca MOTN budiman. Kisah aku kali ini ialah tentang kecurangan aku terhadap MS, BF aku tuuuuuuu…..Ceritanya bermula begini……

Dimanakah letaknya kesetiaan dan kejujuran dalam percintaan?..... sudah berpuluh-puluh kali persoalan itu timbul difikiranku. Kini timbul perasaan dan bayang-bayang lain yg lebih kritikal...... sejauh mana sesorang sanggup dan mampu bertahan pada janji dan kejujuran. Hati aku bergolak lagi.... ahhh... tidak mungkin! selagi hati manusia yang lemah tidak mungkin dia akan mampu bertahan dengan berbagai godaan dan dugaan. Apatah lagi kalau hidup berjauhan begini. Sekali lagi aku ajukan persoalan sama pada hatiku dan cuba untuk damaikan semula dengan seribu kata manis dan sumpah janji yang pernah diucapkan oleh kekasihku MS.

Malam dingin dan sepi seperti ini tidak dapat menenangkan sedikitpun fikiran ku, bilik aircon begini pun aku rasa panas.... dan ingatan aku masih terpaku pada MS. Hatiku makin gelisah walaupun jam loceng dimeja kamarku menunjukkan hampir 3pagi. Mata ku masih terbuka luas, masih belum ada selera utk aku tidur.... masakan aku mampu tidur kerana aku rungsing dan resah memikirkan MS disana. Dimanakah dia sekarang, betulkah dia berada dirumah, betulkah dia menudiri isteri tersayangnya atau dia sedang bercumbu mesra dengan jantan lain. Berbagai2 persoalan yg terlintas dikepalaku.

Mustahillah..... hati ku memberontak lagi. Masakan kau baik sangat, jujur, bersih dan seolah2 100percent kau tidak pernah lakukan sedikit kejahatan selama 1tahun kita bersama. Apa kau malaikat? Sampai kesitu curiga aku terhadapnya.....

Telah banyak kali aku cuba menguji MS waktu kami bersama, aku cuba mencari sesuatu petanda jika benar dia tidak berlaku curang terhadapku. Aku selidik nama-nama yg terdapat dalam contact list fonnya. Padahal kalau dia sebut itu sipolan sipolan pun mana aku tau....aku tidak kenal pun siapa Wak Dolah, siapa Din, siapa tak kurang dari 60nama yg tercatit..... aku cuma iyakan saja dari apa yg dia terangkan siapa mereka kepada ku. Aku tiada bukti siapa mereka.

Tapi ada rahsia yang aku simpan sekarang.Malam ini telah menjadi bukti. Biarlah aku simpan selagi yg aku termampu....walaupun berat seolah satu batu besar yg aku junjung dikepala aku sekarang.... arghhhh aku mengeluh...lambat laun kau akan tau juga, dan akan aku tunjukkan kepada kau dengan bukti-bukti yg cukup siapa kau yg sebenar.Sudah cukup bukti yg ini kecurangan kau yg ke2 kali.... Aku tidak mau hubungan kepurapuraan lagi.

Seperti kebiasaan, saban malam hanya net yang dapat menghubungkan aku dan MS, kadang-kadang berjam2 kami chat dan bercerita dan melepaskan kata rindu dan kasih sebelum diakhiri dengan ucapan “Goodnite sayang, semoga tidur mu ditemani dgn mimpi indah kita bersama”. Benar.... aku memang selalu merinduinya, kemana saja, dimana saja wajahnya tetap bersamaku...begitulah bertapa kasih dan sayangnya aku pada MS. Tapi ternyata malam ini kami tidak dapat berjumpa dialam maya. Katanya badan keletihan kerana sibuk dengan urusan kerja dipejabat. Aku terima saja apa alasan yang diberinya asalkan dia bahagia disana.

Aku terfikir semula apa yang telah aku lihat dilaman web gay sebentar tadi, hampir 2jam aku menyelami laman itu. Semuanya aku selongkar, semuanya aku browse, dari member2 yang ada,dari semua profil2 yang bermacam gaya ragam dan kehendak. Aku cuba habiskan masa untuk melihat kerenah orang2 PLU. Pandangan aku terhenti seketika pada satu profile, tercatit nama orang2 yang telah menghubunginya beserta komen-komen pada gambar album beliau. Aku terpaku....darahku menyerap naik ke kepala... aku adap betul2 dan aku baca perlahan,..... tangan ku mula menggigil dan aku tidak percaya dengan apa yang aku baca...aku klick pada message yg tertera.....

Posted Nov 13,2008 10.59 pm : Harith: Mintak maaf kerana hajat tak sampai....Jumpa lagi dan disatu photo lagi..... Posted Dec 14,2008 12.54 pm : Harith: Rasanya pernah kebilik ni je.....

Dua tarikh yang berasingan.... bererti 2kali dia telah berjumpa dengan budak ini....menyerap darahku sekali lagi.... hati aku mula berang... SIAL.... ini rupanya perilaku kau secara diam-diam, kau curang, kau tidak jujur pada aku. Kau pengkhianat, kau hipokrit, kau penipu.... kau pendusta, kau bermain kayu tiga dibelakangku. Marah dan panas darahku sudah sampai ke tahap maksimum.... meruap2...hati aku berang, marah dan aku amat benci padanya.Memang dasar jantan yang tidak boleh dipercayai...aku menyesalllll....

Sejak dari apa yg aku baca dan lihat kontek MS dgn seorang PLU bernama Iemran, kepercayaan aku pada MS telah habis.... hancur, bekecai, kosong. Aku rela perhubungan aku dan dia berhenti dan putus saja....aku tidak mau ditipu dan dipermainkan. Ini kecurangan kau yang ke2 kali walaupun kau sangkal perbuatan kau yang pertama dulu...tapi sekarang sangkaan aku betul belaka. Perbuatan kejinya dalam perhubungan kami yang hanya baru setahun jagung telah bocor. Ada ubi ada batas, ada budi ada balas.... bentak hatiku luka.

Walaupun peristiwa MS dan Iemran telah dua tahun berlalu tapi bahang panas dan luka dihati aku masih berdarah dan malam ini darahnya panas bak dari lava gunung berapi. Malam ini kau terima balasan apa yang kau telah lakukan padaku. “Kenapa Daddy, I tengok u resah dan gelisah saja now. Badan you pun berpeluh- peluh... abang sakit ke?”

Jlee menyentuh muka dan badan aku sejurus dia bangun, melihat aku masih belum tidur dan tersandar dikerusi kecil sama dibilik kamarku. Hampir 1jam dia terlelap. Aku tau dia keletihan selepas berjuang.

“I’m alright... semuanya ok..” kataku ringkas padanya. “I belum mengantuk lagi dan mau rest sekejap, u tidorlah yer...” tambahku lagi. Kepenatan aku jugamasih belum reda dikerjakan oleh Jlee, hampir 2jam kami berkubang dan bertarung dikatil. Aku dikerjakan cukup-cukup mengikut kehendaku...memang sex hebat sebegitu yang aku inginkan. Nikmat yg aku rasa dan dapat dari Jlee lebih jauh beza dari MS. Senjata uncutnya yang melengkung ala2 pisang raja, badannya yang stocky dan bear membuatkan aku kelagi2 inginkan darinya. Dari satu posisi berpindah kecara lain dari katil empuk turun ke lantai. Akhirnya kami ber2 terdampar lesu dan keletihan.

Aku baring dan memeluk Jlee erat dan memberi kucupan dipipinya... “Thank you syg”...bisikku ketelinganya.“Daddy mau lagi boleh tak syg”....sambil tanganku meraba-raba batangnya. Walau pun dia sudah terlelap semula aku dapat rasakan batangnya masih panas dan mengembang. Batangnya berdenyut2 bila aku genggam berkali2, batang yang telah membolosi lubang nikmatku buat pertama kalinya malam ini dan aku inginkannya sekali lagi. Selimut yang menutup kami berdua akhirnya aku tolak ketepi dan menampakkan batangnya yang sudah mula berdiri condong ke timur. Aku urut batangnya perlahan, aku urut batangnya hingga ke pangkal dan menampakkan kepalanya yg mengembang sejurus kulit selaputnya ku urut kebawah.

Lubang dikepala batangnya sudah berair dan jari telunjukku merasakan licin bila disapu2 dipermukaan kepala batangnya. Aku semakin ghairah...nafsuku semakin memuncak bila dapat batang keras sebegini. Mulutku mula aku suapkan dengan kepala batangnya perlahan2... aku uli dengan lidahku berputar2 keliling batangnya sambil menekan supaya batangnya lagi masuk lebih dalam lagi kerongga kerongkong aku yg panas dan berair liur.

Jlee mengerang kesedapan.....aarghhhhhh...so nice daddy sambil membuka matanya yg masih kuyu. Batangku jugak turut mencadak semula pabila mula merasakan kenikmatan sentuhan jantan dan jantan. Aku dan Jlee bertelanjang bulat sekarang menampakkan bentuk badan dan wajah jantannya. Batangnya masih ku kolom dan kadang kala aku keluarkan dari mulutku. Aku genggam erat. Tak ubah seperti kayu kerasnya. Sekali lagi aku berada didalam dunia keasyikan yang tiada tolok bandingnya.

Aku bangun dan berpusing dari arahnya, aku betulkan batangku agar tepat masuk ke mulut Jlee . Kehangatan mulutnya benar2 nikmat, licin, panas, padat.... arghhh tiada kata yang dapat aku gambarkan. Sambil meniarap diatas badannya aku mula menghenjut2kan dan aku tekan sedalam2 yang termampu capai oleh batangku...aku tekan, aku tenyeh hinggakan Jlee terbahak2 loya. Aku kerjakan lagi mulutnya... aku tujah kekiri kana mulutnya, aku cabut dan masukkan semula...arghhhh semuanya sedap yang amat sangat. Batang Jlee aku kolom seperti apa yang aku nikmati dari mulutnya. Bontot Jlee terangkat2 merasakan kesedapan dari mulutku. Dia membuka kangkang kakinya luas dan aku capai 2 bijik telornya dan aku sumbat masuk ke mulut aku jugak. Jlee meraung lagi kesedapan.

Arghhhh.....Daddy so nice, never feel like this before”...you’re so good dear” Aku tak hirau apa yang diraung oleh Jlee kerana aku sedang enjoy dengan apa yang aku buat. Jlee mengangkat kakinya dan aku lihat lubang juburnya rapat jelas. Aku menyapu jariku dengan air liur lalu aku perlahan2 memasukkan jadi aku keliang duburnya.... dia mengerang...mungkin nikmat yang dirasainya. Aku mencabut batangku dari mulutnya dan bangun untuk melutut mengadap Jlee, aku angkat kakinya berlipat ke dada...lubang jubur semakin jelas aku lihat dan aku mula memain lubang juburnya dengan lidahku...aku jilat berberapa pusingan dikeliling lubangnya dan akhirnya betul aku jolok2 lubang nikmatnya dengan lidahku....

Ohhhhh plssss Daddy... pls don’t.... Jlee tidak tertahan lagi merasa nikmat teramat sangat aku kerjakan. Aku memeluknya dan batangnya betul-betul dicelah kangkang ku. Aku bisikkan kata hikmatku padanya.. “Fuck me please sayang”.... i want it deep inside me again please.” Aku merayu pada Jlee.

“Sure daddy... aku dengar suaranya begitu romentik ke telingaku. “Daddy bongkok disini” sambil di menunjuk arah bucu hujung katil, mernyuruh aku meniarap dibucu katil. Aku sudah dapat gambarkan apa stail yang dia ingain lakukan padaku. Aku mengangkang kakiku luas... membuka lubang nikmatku utuk senang dilihat dan dijilat. Stail begini tiada asing bagi aku tapi aku ingin rasakan Jlee yang akan kerjakan aku sepuasnya sekarang. Aku membenamkan muka ku kebantal yg aku peluk dan menantikan nikmat yg akan tiba. Jlee menyapu air ludah je ke lubang nikmatku...dan aku rasa amat licin. Aku menantikan sentuhan batangnya mencecah pintu lubang nikmatku..

“Aaaauuuuuu!!!.... oh nooooo plsss” sakit...sakit..., aku menjerit dan menolak Jlee. Aku rasakan hampir pitam bila ditujahnya lubang nikmatkau secara mendadak... Hampir cabut jantung ku rasakan... senak dan sakit teramat sangat aku rasa lubang nikmatku...

“Please do it nicely sayang”.... slowly. Jlee membenam batang 7incinya jauh didalam lubangku. Batangnya berjaya menjolok juburku dan..... dia terus menyorong tarik batangnya... ”sedap... ketat......jubur Daddy ini” Jlee memuji juburku... dia tidak tahu aku dah lama hilang teruna MS kekasihku..... Aku kemut...aku grip sekuat hatiku, aku goyang kekiri kanan....batangya terus masuk lagi dalam ke juburku.... walaupun JLee orang ke dua yang pernah menjuburku, namun juburku masih lagi ketat... dia berusaha keras untuk menerobos jubur seorang daddy. Dia dibelakang aku kini, tubuh seorang lelaki yang sasa. Dia cuba menindih tubuhku yang berisi agak sama dengannya. Aku meronta-ronta bila kepala batangnya dicabut masuk ke juburku berulang kali. Aku inginkan batangnya lebih dari itu. Mulutku berkata “ Pleaseee..” rayuku, namun tidak diendahkannya. Tubuhku digomol semahu-mahunya. Aku sudah tak sanggup menghadapi situasi itu lagi. Katil tempat tidurku kini menjadi medan peperangan kami.

Tangannya memegang erat tanganku yang meronta-ronta minta dilepaskan. Sambil menjolok juburku... JLee menarik wajahku supaya berpaling kebelakang dan lidahnya cuba membolosi mulutku yang terbuka sedikit. Dijolok-jolok lidahnya dengan melagakan lidahku membuatkan aku kegelian sekejap. Permainan lidah JLee membuatkan aku tak dapat menjerit kesakitan dan aku semakin layu dalam pelukkannya. Penolakkanku bertukar kepada penerimaan. Aku mengangkat punggungku ke atas supaya semakin tertonggeng untuk lebih nikmat lagi sambil cuba mengulum lidahnya bagi membalas serangannya terhadap lidah ku. Kami bermain-main lidah hampir lima minit.

Aku mengerang kesedapan yang amat sangat. Kucupan aku menggeliat bersama erangan berbaur nikmat itu. Tak tahan dengan erangan aku itu, JLee terus menghenjut selaju mungkin hinggakan kebas lubang juburku dikerjakannya. Aku memegang cadar katil sambil kepalaku bergoyang kanan dan kiri. Eranganku bertambah bila JLee menghentak batangnya sedalam-dalamnya. “Ooohh....!! Eeerrmmpphh.. dear.....” belum habis suara ku, air maniku bertaburan atas katil itu dan menjadikan aku tak keruan dibuatnya. Aku kelemasan dan lemah longlai diperlakukan begini yang belum pernah aku rasa sebelum ini. Kemutan kuatku membuatkan Jlee membenamkan batangnya dan memancutkan air maninya dalam juburku.Dia memeluk aku erat bila ledakan pertamanya memancut ... dia keletihan dan membiarkan batangnya yang terendam seketika dalam juburku. Dia mencium2 belakangku menandakan ucapan terima kasih dan mencabut batangnya yang kini tidak sekeras mula. Aku juga berpaling dan mengucapkan terima kasih.... aku cukup puas dengan apa yang kami lakukan... Aku puas..Biarkan nikmat aku dengan Jlee malam ini jadi pembalasan. Jika kau boleh lakukan mengapa aku tidak. Kami berdua lena tidur berpelukan hingga keesokannya...

###

4 Gay Erotic Stories from Hizam

CURANG KEPADA MS

Salam kepada semua pembaca MOTN budiman.Kisah aku kali ini ialah tentang kecurangan aku terhadap MS, BF aku tuuuuuuu…..Ceritanya bermula begini……Dimanakah letaknya kesetiaan dan kejujuran dalam percintaan?..... sudah berpuluh-puluh kali persoalan itu timbul difikiranku. Kini timbul perasaan dan bayang-bayang lain yg lebih kritikal...... sejauh mana sesorang sanggup dan mampu

Kisah aku dan BF aku

Selamat bertemu kembali. Kali ini aku ingin mengimbau kembali kenangan silam, bagaimana hati aku boleh terpaut kepada BF aku sekarang ini. Kalau kisah silam dan pengalaman sex aku sebelum ini hanya aku ceritakan kepada BF aku…kali ini aku mahu pembaca mengetahui kisah bagaimana aku berjumpa dengan BF aku sekarang ini. Dan pengalaman kami ini telah mendapat keizinan dari BF aku untuk

ku ceritakan kisah silam ku kepada BF aku

Kisah pengalaman yang aku lalui ini berlaku sekitar 5 tahun yang lampau. Kisah ini diimbas kembali atas desakan BF aku yang ingin benar-benar mengetahui kisah silam sex jantan aku sebelum dia hadir dalam hidupku sebagai kekasih aku sekarang. Zani merupakan seorang pegawai tinggi kerajaan yang baru aku kenal dari laman web yang hot untuk orang2 yang cukup dewasa seperti aku. Ketika itu usiaku

ku ceritakan kisah silam ku kepada BF aku-2

Seperti yang aku janji kepada pembaca sekelian…..kali ini adalah kisah aku bersama Zani seperti yang aku ceritakan kepada BF aku kerana dia masih ingin mengethui sejauh mana hubungan aku bersama Zani tu…..aku pasrah dan aku ceritakan segala-galanya kepada BF aku. BF aku nampaknya macam jeles dan tak senang duduk…..ok lah…kisahnya begini…..Lebih kurang pukul 9 pagi pada hari

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story