Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Abah patah kaki Bahagian 2

by Caheim_87


" Abah nak buat ape nie?,". Aku dah boleh mengagak apa yang akan berlaku tapi masih ragu. Ayah terus membuka pili air dan air mencurah deras dari hujung getah.

" Nie ayah masukkan air dalam bontot, lepas tue, bile Boboi rase cam nak teran, Boboi teran jek. Masa kat hospital dulu, nurse selalu buat" suruh abah sambil melambai denga getah ditangannya. Aku pon menurut perintah , meregangkan lubang keramat aku. Abah terus menjolok hujung getah ke dalam lubang aku dan aku terasa bagaikan perut aku tetiba senak dan rasa meneran semakin kuat. Belum sempat getah ditarik keluar, aku terus meneran.

" Abah, sorry, tak tahan...".

" Nasib baik baik air yang keluar bersih."

Aku hanya mampu tersipu. Abah terus mencengkak pinggang aku dengan erat. Aku bagaikan faham maksudnya, terus duduk sambil mencuba memasukkan kote abah.

" Abah, besar lah kepalanya, slow-slow sikit..." Aku rasa gelisah walaupun aku sudah biasa "finger" lubang nikmat aku. Abah angguk tanda faham dan terus menjolok tapi dengan ritma perlahan. Rasa nikmat bila prostat digesel-gesel tidak terkata. Aku mula bergerak turun-naik dan saja aku menggeselkan "cendawan" abah ke biji prostat aku.

" Boboi, Boboi, jangan kemut, Boboi. Ahhh, sedap, Boi." Abah merayu-rayu, aku semakin rasa tercabar. Semakin abah merayu, semakin aku kemut lubang nikmat aku. Air mazi pon sudah berjujuran jatuh ke atas lantai marmar. Abah pula semakin laju mendayung.

"Boboi, sekarang Boboi lak buat abah." Abah teru menarik kerusi rodanya dan menyuruh aku supaya duduk. Aku pon duduk dan melancap kembali kote aku, bagi ianya cukup keras untuk abah tersayang. Entah mana datang kekuatan, abah terus duduk di atas aku, dan aku merodok terus jubur abah, sehinggakan ari-ari bertemu punggung Abah.

" AAAAHHHHHHH......." Jeritan Abah buat aku musykil samada sebab sakit atau nikmat. Tangan Abah terus memegang tepi kerusi roda, dan Abah mula turun naik. Aku ternampak sedikit tompokan darah.

" Abah, ade darah..."

" Takpe, Boi, sikit jek. Abah dah takleh tahan." Timbul pula rasa kasihan sebab Abah terpaksa berpegan kuat di tepi kerusi roda. Aku menolak kerusi roda dengan kote aku masih di dalam abah.

" Abah, kite masuk bilik ah, lagi senang." Abah bagaikan dirasuk syaitan dan tidak langsung membalas pertanyaan. Sesampai saje ke bilik, aku mendukung abah ke atas katil. Abah terus mengangkang luas, bagaikan sudah tidak sabar setibanya di atas katil.

Aku pula semakin ghairah melihat Abah sebegitu. Setiap kali tujahan, semakin kuat ayah mengaum.Nafas abah mula mendengus dan Abah menggigit bibir merahnya.

" Abah, orang rasa macam nak pancut."

" Pancut dalam lah, Boboi."jawab Abah dengan nada lesu.Aku pula semakin laju mendayung. Tak sampai seminit, aku rasa bagaikan buah zakar aku diramas-ramas dan rasa pancutan air mani semakin kuat.

" Abah...Abah.....kemut Bah..." Deruan air putih melekit menjejeh terkeluar dair jubur abah. Jejehan air putih aku usapkan pada kote Abah dan aku terus melancap Abah.

"Boi, laju lagik, Boi, ahhhhhh!!!!." Pancutan ayah sehingga terkena ke muka aku. Panas rasanya. Aku jilat dengan ujung lidah, masin.Aku terpandang jam dinding dan waktu sudah 6 setengah. Aku angkat Abah ke tandas dan terus memandikan Abah. Air mani aku mengalir perlahan dari celah lubang nikmat Abah. Selepas aku dan Abah mandi bersama, mak tiba-tiba pulang tapi nasib baik aku dan Abah sudah berpakaian.

"Takde masalah, Boboi?.

" Takde, mak. " Aku menjawab sambil menjeling tajam ke arah Abah.

"Kalo camtu, lain kali, leh lah jaga abah".

"BAIK, mak!!!."Dengan cukup girang, aku menjawab. Abah hanya tersenyum simpul sambil mengusap kain pelikatnya , bahagian celah kangkang.

###

3 Gay Erotic Stories from Caheim_87

Abah patah kaki Bahagian 1

2 minggu lepas, abah terlibat dalam kemalangan dan kene bedah untuk masukkan besi ke dalam kaki. Setiap hari, abah hanya baring kat dalam bilik dan terpaksa guna kerusi roda untuk pergi mandi atau buang air besar. Kalau dah tak tahan, terpaksa guna botol untuk tadah ari kencing abah. Dan disebabkan itulah, kembara abah dengan aku bermula.

Kunci Tandas Bahagian 1

Majlis perkahwinan Esah baru saja selesai denga jayanya. Ramai sungguh saudara mara dari sebelah rumah sehinggakan dari luar negara turun meraikan hari bahagia Esah. Boyot juga tak lupa membantu sama Esah.

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story