Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

khidmat urut.

by Black_drone


Semakin hari semakin canggih teknologi komunikasi. Semakin banyak lambakkan telefon-telefon pintar di pasaran. Nak jenama apa? Nak saiz apa? Besar tapak tangan? Nak sebesar muka pon ada, ada yang mahal tak kurang jugak ada yang murah. Ikut kemampuan la kan. Seiring dengan perkembangan teknologi ni jugak la, makin banyak applikasi bagi golongan-golongan plu (macam kita, macam aku, macam anda yg tengah membaca jugak, hehehe) dibangunkan dan aku tak ketinggalan mencuba. Kalau nak diikutkan dah lebih dari sepuluh aplikasi dah aku download dan telah diwujudkan profile. Bukan untuk apa pon, saja-saja nak tambah kenalan, sembang-sembang, tukar-tukar gambar dan kalau ada rezeki mungkin boleh la nak buat aktiviti-aktiviti yg boleh melepaskan stress keje, stress relationship, etc dgn sesiapa yg sudi (aktiviti apa? Faham-faham je la, heheh).

Salah satu aplikasi yg ok bagi aku adalah hornet. Yang lain-lain cari la sendiri, belambakk, tak terkira. Masing-masing mencuba market dgn meletakkan gambar- gambar yang hot-hot belaka. Macam-macam pose, tak kurang jugak ada yang meletakkan gambar aset-aset yang dibanggakan. Aku? Aku try gak test market. Letak la jugak gambar body aku yg tak berapa la nak cantik, tapi ok la kot, heheh. Gambar-gambar yang agak 'explicit' aku privatekan, agak2 cukop umur, aku bagi tengok, heheh.

Banyak la orang orang macam kita ni yang nak berkenalan, nak ajak sembang dengan aku. Aku ni seorang yang peramah kalau korang nak tau. Aku layankan sembang, tukar-tukar gambar dan macam-macam lagi la. Sampai la ada satu hari, sorang brader ni tegur aku. Kenalkan diri masing-masing. Orang thailand. Agak lama tinggal di malaysia. Fasih cakap melayu. Dari gambarnya, body boleh tahan. Stocky dan memang taste aku. Dia kata dia seorang tukang urut yang tinggal bersendirian di sekitar lembah kelang. Dia menawarkan urutan badan dengan harga yang aku rasa aku mampu. Ada jugak dia mention yang dia boleh buat 'extra service' bergantung kepada kemahuan pelanggan dengan dikenakan sedikit bayaran tambahan. Aku agak tertarik dengan tawaran dia.

Kebetulan aku dimaklumkan untuk ke area lembah kelang atas urusan kerja. Terus aku bagitau pada brader tu yang aku nak book satu sesi urut dengan dia. Dia bersetuju dan memberikan aku alamat dan panduan untuk ke rumah dia. Tiba pada hari kejadian, selesai urusan kerja, aku terus bergerak ke alamat yang dia berikan pada masa yang dijanjikan. Aku cuba call. Dia bagitau aku dia sedang ada client. Dia salah faham dengan confirmation aku semalam. Takdehal. Dia mintak aku tunggu setengah jam untuk habiskan sesi dengan client nya. Takdehal. Aku pon pegi la makan di restorannyang berhampiran. Sambil makan sambil cuci mata tengok orang lalu lalang. Aku pandang orang, orang pandang aku. Senyum. Habis makan brader thai ni whatsapp aku katanye dah boleh naik. Siap bayar makanan aku bergerak ke rumahnya.

Tingkat atas sekali. Sampai depan pintu aku ketuk dua tiga kali. Brader thai bukak pintu dan menyambut kedatangan aku. Bila jumpa inperson brader thai ni kecik jer orangnya. Kalau tengok gambar ingatkan besar sangat. Heheh. Tapi masih ok, cumanya saiz badannya jer yang kecik sikit. Dia tunjukkan aku bilik di mana sesi mengurut dilakukan. Gelap, samar-samar. Hanya ada lampu yang aku rasa dibuat sendiri dengan cahaya yang sesuai untuk suasana waktu tidur. Alunan muzik sentimental dimainkan perlahan. Aku masuk. Aku lepaskan semua pakaian dan memakai tuala yang disediakan. aku ditinggalkan sendirian bagi memberi laluan untuk aku membersihkan diri sebelum sesi mengurut dimulakan.

Setelah selesai membersihkan diri, aku keluar dan beritahu kepada brader thai tersebut yang aku telah bersedia. Aku rebahkan diri di atas hamparan yang disediakan menunggu brader thai tersebut masuk dan memulakan urutan. Brader thai masuk dan meminta aku supaya meniarap sebab dia nak mulakan urutan di bahagian belakang badan aku. Dalam keadaan meniarap aku dapat dengar brader thai tersebut membuka semua pakaian dia dan hanya meninggalkan seluar dalamnya yang berwarna hitam. Perlahan dia tanggalkan tuala yang aku pakai dan dicampakkan ke tepi. Telanjang bulat. Dia mulakan dari tapak kaki, dipicit-picit perlahan dengan tangannya. Naik ke betis kaki kanan, mula melumurkan minyak urut bagi melicinkan urutan. Sedap urutannya. Naik lagi ke peha kanan. Diurutnya dari lutut ke atas. Sesekali dilalukan jarinya ke celah belahan bontot aku terus ke bawah dan terkena kepala takuk aku. Dia beralih ke kaki kiri aku. Sama seperti apa yang dilakukan pada kaki kanan aku. Sebelum naik ke bahagian atas badan, dia mengurut pipi bontot aku. Diurut semahunya, termasuk dicelahan. Atas ke bawah. Ternaik-naik punggung aku dibuatnya. Dan diurut juga batang aku dalam keadaan aku meniarap. Kemudan naik ke bahagian atas badan. Sedap diurut belakang aku walaupun agak sakit sebenarnya. Selesai bahagian belakang dia minta aku supaya bebaring secara telentang.

Bermula dengan kepala. Dipicit-picit dan diurut-urut kepala aku. Sambil-sambil dia cuba untuk memulakan bicara sebab keadaan agak sunyi dan awkward, hanya kedengaran alunan muzik sentimental sayip-sayup. Banyak yang diceritakan tentang pengalamannya bersama client-client nya sepanjang dia mengurut. Kemudian dia beralih kepada kaki semula. Diurut berselang seli kanan dan kiri dari tapak kaki ke atas. Tiba di peha dilalukan tangannya di celahan kerandut aku. Membuatkan batang aku mengeras perlahan-lahan. Mula mengurut tangan. Dan kemudian ke bahagian dada. Sambil bersembang bagi menghilangkan rasa segan barangkali, aku ceritakan juga aktiviti-aktiviti aku ke sauna dan macam-macam lagi la. Akhirnya tiba ke bahagian terakhir untuk diurut. Dilumurkan minyak dan di tarik-tarik perlahan-lahan batang aku. Diselang seli dengan pergerakan seperti melancap. Sehingga akhirnya batang aku mengeras dengan sepenuhnya.

Setelah habis satu jam mengurut, brader thai ni tanya kepada aku. Nak extra service ke? Aku bagitau boleh juga, nak rasa. Dia bertanya kepada aku sama ada aku ni top atau pun bottom. Aku menjawab yang aku boleh untuk kedua-duanya. Dia pun bagitau yang dia juga macam aku apabila aku tanya perkara yang sama. Dia mula mengambil kondom dan disarungkan ke batang koneknya yang sedang- sedang besarnya (fyi, batang aku lagi besar dari dia, heheh). Diletakkan sebijik bantal kecil di bawah punggung aku dan diangkatnya kaki aku ke atas. Dilumurkan pelincir bagi memudahkan kemasukkan batangnye ke lubang jubo aku. Perlahan- lahan di dia cuba memasukkan batang comelnya ke dalam lubang jubo aku yang dah sedia menunggu. Masuk kepala. Separuh. Dan masuk kesemuanya. Kemasukkan tak berapa susah dan lubang aku boleh menyesuaikan diri dengan saiz batangnya dalam masa yang sekejap. Dihayun perlahan-lahan buat permulaan. Sedap bila batangnya keluar masuk lubang jubo aku. Diangkatnya tinggi kaki aku dan mula menghayun dengan agak laju. Mngerang aku dibuatnya. Sambil dia fuck aku sambil dia blow job batang aku yang tengah keras. Fuhhhh nikmatnya tak terkata. Terbaik giler brader ni. Hehehe.

Dalam pada brader thai tu fuck aku. Aku terfikir yang aku nak try fuck dia pulak. Aku bertanya kepada dia boleh tak kalau aku nak fuck dia. Dia kata boleh. Dan tanpa banyak soal dia terus mengeluarkan batangnya dari lubang jubo aku. Aku bangun dan dia pula mengambil tempat aku di bawah dalam keadaan doggy. Aku pakaikan kondom pada batang aku yang keras penuh. Aku lumurkan cecair pelincir dipintu lubang jubonya dan aku tusukkan sedikit jari aku ke dalam lubang jubonya bagi melincin kemasukkan batang aku pula. sedikit-sedikit aku tusukkan batang keramat aku. Masuk kepala. Masuk setengah. Dan masuk penuh. Kedengaran dia sedikit terjerit setelah keseluruhan batang aku masuk ke dalam lubang jubonya. Aku mula menghayunkan punggung aku perlahan-lahan. Sedap jugak lubang brader ni. Dikemut-kemut sekali sekala. Aku mula henjut lubang jubonya dengan agak laju. Agak kuat brader thai ni mendesah ketika menerima serangan batang aku secara bertubi-tubi. Setelah agak dalam sepuluh minit aku minta dia berbaring supaya aku dapat fuck dia dari arah depan. Dia berbaring, aku letakkan bantal kecil di bawah punggungnya dan mula mendatangi dia dari hadapan. Aku hentak masuk batang aku tanpa bagi warning. Terjerit lagi brader thai ni. Aku serang bertubi-tubi lagik lubang jubonya. Kuat dia mendesah. Aku berhenti sekejap. Terkerut-kerut mukanya menahan. Aku tanya dia kenapa. Dia kata batang aku panjang sangat. So aku pun menghayunkan dengan perlahan semula supaya dia boleh rilek sikit. Tapi tak lama, aku mula hayunkan dengan laju semula. Brader thai tersebut mendesah semahu-mahunya. Suatu bunyian yang betul2 menaikkan nafsu aku. aku hentak lagi dia semahunya. Sampai aku rasa aku dah nak terpancut. Aku slow kan hayunan. Dan aku hentak semula laju-laju menghabiskan sisa tenaga aku untuk aktiviti songsang aku hari tu. terpancut agak banyak dalam lubang jubonya tapi masih dalam kondom. Terkulai aku di atas badannya. Dan rupa- rupanya brader thai ni jugak dah terpancut semasa aku sedang fuck dia tadi. Aku biarkan sekejap batang aku terendam di dalam lubangnya. Perlahan-lahan batang aku terkeluar dari lubang jubonya. Aku kiss pipi dia dan aku ucapkan terima kasih.

Selesai semua, aku ajak brader thai untuk mandi bersama. Kami membersihkan badan masing-masing. Setelah selesai, aku pakai semula pakaian ofis aku dan menyerahkan kepadanya sejumlah bayaran. Dia memberitahu aku supaya kalau senang-senang untuk datang lagi mendapatkan khidmatnya dan dia akan memberikan diskaun istimewa kepada pelanggan regular berurut dengan dia. aku ucapkan terima kasih dan terus beredar.

###

3 Gay Erotic Stories from Black_drone

disebalik...

buat permulaan, nama aku adi. Jujur aku ceritakan walaupun aku mempunyai keinginan yang kuat (boleh dikatakan jugak aku ni kuat nafsu) untuk mencari tempat bagi melampias nafsu songsang aku, selalunya aku akan batalkan saja niat aku sebab aku ni gay yg discreet, mungkin org boleh agak dr perwatakan aku, tp aku tak pernah akan saja suka-suka menceritakan perihal keinginan songsang aku,

khidmat urut.

Semakin hari semakin canggih teknologi komunikasi. Semakin banyak lambakkan telefon-telefon pintar di pasaran. Nak jenama apa? Nak saiz apa? Besar tapak tangan? Nak sebesar muka pon ada, ada yang mahal tak kurang jugak ada yang murah. Ikut kemampuan la kan. Seiring dengan perkembangan teknologi ni jugak la, makin banyak applikasi bagi golongan-golongan plu (macam kita, macam aku,

suami orang.

Puas giler.Lepas kali pertama aku pergi try sauna di brickfield tu, hati aku terdetik untuk datang lagi bila ada kelapangan. Selepas 2 mggu, kebetulan sekali lagi aku dikehendaki ke bandar shah alam atas urusan kerja memang awal2 aku dah plan utk ke tempat itu lagi. Kali ini berseorangan.Setelah habis urusan kerja dalam lebih kurang jam 8 mlm, terus aku tanpa membuang masa

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story